🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27733.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت

در جلسه علنی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان از پاسخ «محمدجواد آذری جهرمی» به یک پرسش قانع نشدند و به او کارت زرد دادند. به گزارش ایسنا، سوال از سوی «محمود نگهبان سلامی» ...

در جلسه علنی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان از پاسخ «محمدجواد آذری جهرمی» به یک پرسش قانع نشدند و به او کارت زرد دادند.

به گزارش ایسنا، سوال از سوی «محمود نگهبان سلامی» نماینده خواف و رشتخوار از وزیر ارتباطات درباره علت عدم تحقق موارد مندرج در بند ط، ماده ۳ از قانون وظایف - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است. در این بند از قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات می‌خوانیم: «توسعه و ترویج ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز آن به‌منظور دسترسی آحاد مردم به خدمات پایه ذی‌ربط.»

در واقع سوال، مربوط به چرایی عدم تحقق - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - خدمات ارتباطی در سراسر کشور مخصوصاً در نقاط محروم بوده است. پس از قانع نشدن نماینده سوال کننده از پاسخ وزیر ارتباطات، پاسخ وزیر به رای گذاشته شد و نمایندگان با ۸۳ رای موافق، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - ۸۳ رای مخالف و ۲۰ رای ممتنع اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند. نگهبان سلامی در همین رابطه گفته بود:

«تسهیل و تسریع دسترسی مخابرات در نقاط دورافتاده و محروم از وظایف وزارت ارتباطات است. انتظار ما این بود که وزیر جوان به جای دل‌مشغولی به ارائه پیام در توییتر، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - اینستاگرام و فضای مجازی به صورت میدانی در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - استان‌های مختلف کشور به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق محروم حضور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - پیدا کند. ایشان به مراکز استان‌ها سفر داشته اما حضورش در مناطق محروم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - کمرنگ بوده است.

ای کاش به روستاها و مناطق محروم توجه ویژه می‌شد و امکانات لازم اختصاص پیدا می‌کرد. آن‌ها به قدر کافی از مشکلات معیشتی رنج می‌برند پس چه گناهی کردند که از حداقل امکانات ارتباطی هم برخوردار نباشند. وضعیت به گونه‌ای است که در بسیاری از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - روستاها برای مکالمات، مجبورند تلفن ثابت خود را به سقف خانه آویزان کنند تا ارتباط برقرار شود یا اینکه به پشت‌بام برای صحبت و تلفن همراه بروند.»

این پرسش در حالی مطرح شده است که آذری جهرمی ماه گذشته در جریان مراسم روز جهانی ارتباطات خبر داده بود که ۷۲۰۰ روستا در سراسر کشور به اینترنت پهن‌باند موبایل متصل شده‌اند؛ اتصالی که برای دولت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - و نه اپراتورها، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته است:

«چیزی که در برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته این است که دولت مکلف شده ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به این خدمات مجهز کند و زیر ساخت های لازم برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - ۴ خدمت اصلی در روستاها را فراهم کند. نگاه حاکمیت به این مضوع نگاه عدالت اجتماعی و رفع تبعیض است. بر اساس آماری که مدیر شبکه ملی اطلاعات ارائه کرد، بر اثر توسعه پهن باند در روستاها، فاصله ۵ برابری مصرف داده شهرها در مقایسه با مناطق روستایی به زیر ۲.۵ برابر رسیده و این یعنی توانسته‌ایم شکاف دیجیتال - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران - را نصف کنیم.»

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر متل قو استان مازندران

محمدجواد آذری جهرمی بعد از دریافت کارت زرد از مجلس توییت کرده است که علی‌رغم مشکلات بودجه‌ای باید بیشتر تلاش کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone