🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27735.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

لابی‌گری مخفیانه کمپانی‌های آمریکایی برای ادامه داد و ستد با هواوی

به گفته برخی از منابع، شرکت‌های تولید چیپ همچون کوالکام و اینتل که تامین کننده قطعات هواوی هستند، به صورت پنهانی دولت ترامپ را تحت فشار قرار داده‌اند تا تحریم ها علیه این شرکت را ...

به گفته برخی از منابع، شرکت‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تولید چیپ همچون کوالکام و اینتل که تامین کننده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قطعات هواوی هستند، به صورت پنهانی دولت ترامپ را تحت فشار قرار داده‌اند تا تحریم ها علیه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این شرکت را کاهش دهد.

اینطور به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مدیران شرکت‌های مطرح چیپ‌سازی مثل اینتل و زایلینکس برای بررسی وضعیت هواوی در لیست سیاه آمریکا با وزارت بازرگانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آمریکا جلسه‌ای برگزار کردند. همچنین گفته شده که کوالکام هم در رابطه با این موضوع فشارهایی بر وزارت بازرگانی وارد کرده است.

در واقع سازندگان چیپ در این باره عقیده دارند که تجارت اسمارت‌فون و سرورهای کامپیوتری هواوی از قطعات معمول استفاده می‌کند و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بعید است که همچون تجهیزات شبکه 5G نگرانی‌های امنیتی به وجود بیاورد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به گفته یکی از منابع این خبر:

چنین مذاکراتی به خاطر کمک کردن به هواوی نیست بلکه برای آسیب ندیدن کمپانی‌های آمریکایی انجام می‌شود.

در واقع از 70 میلیارد دلار هزینه‌ای که هواوی برای خرید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قطعات در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سال 2018 صرف کرده، 11 میلیارد دلار آن به جیب شرکت‌های آمریکایی همچون کوالکام، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اینتل و مایکرون رفته است. با این اوصاف تمایل شرکت‌های مذکور برای باز ماندن راه داد و ستد قطعات با هواوی قابل توجیه است.

از آن طرف انجمن صنعت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نیمه هادی (SIA) هم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وارد عمل شده و از طرف شرکت‌های آمریکایی مذاکراتی با دولت این کشور ترتیب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داده است. این انجمن در این باره ابراز کرد:

در مورد تکنولوژی‌هایی که به امنیت ملی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارتباط پیدا نمی‌کنند تحریم‌ها نباید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا این حد سفت و سخت باشند و قرار گرفتن تجارت موبایل هواوی در لیست سیاه آمریکا باید مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد. ما همین دیدگاه را به دولت انتقال داده‌ایم.

به گفته لیانگ هوا رئیس هواوی، گوگل هم که برای این شرکت سخت‌افزار، نرم‌افزار و سرویس‌های فنی فراهم می‌کند خواهان ادامه همکاری با آن شده است.

با همه این‌ها هواوی اعلام کرده که هرگز از این کمپانی‌ها درخواست نکرده که از طرف این شرکت چینی با دولت آمریکا لابی کنند و کمپانی‌های مذکور به خواست خودشان برای این مذاکرات اقدام کرده‌اند، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چرا که از عواقب فاجعه‌باری که قطع همکاری با هواوی برای آن‌ها در پی دارد آگاه هستند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - البته گزارشاتی که از زمان آغاز تحریم‌ها علیه این شرکت به دست آمده هم تائید می‌کنند که شرکت چینی برای لابی مستقیم با دولت ایالات متحده وارد مذاکره نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone