🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27710.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اخراج مدیر IT یک شهر آمریکایی پس از پرداخت باج نیم میلیون دلاری به هکرها

مقامات شهر «لیک سیتی» ایالت فلوریدا پس از پرداخت باج نیم میلیون دلاری به هکرها، مدیر فناوری اطلاعات این شهر را از کار برکنار کردند. هکرها مدتی قبل در یک حمله سایبری خطوط تلفن، سرورها ...

مقامات شهر «لیک سیتی» ایالت فلوریدا پس از پرداخت باج نیم میلیون دلاری به هکرها، مدیر فناوری اطلاعات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - این شهر را از کار برکنار کردند.

هکرها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - مدتی قبل در یک حمله سایبری خطوط تلفن، سرورها و شبکه های ایمیل لیک سیتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - را از دسترس خارج کرده و خواستار دریافت باج 500 هزار دلاری شده بودند. در نهایت زمانی که تلاش ها برای بازگردانی سیستم ها با شکست مواجه شد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - مقامات این شهر طی توافقی با اداره بیمه با پرداخت 42 بیت کوین به هکرها موافقت کردند. مبلغ 10 هزار دلار نیز از دارایی های مالیات دهندگان شهر پرداخت شد.

با این حال «برایان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - هاکینز»، مدیر فناوری اطلاعات لیک سیتی در ایالت فلوریدا به دلیل ناتوانی در دفع حمله سایبری و خسارت 500 هزار دلاری ناشی از آن از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - کار خود برکنار شد. «جو هلفنبرگ» از مقامات ارشد این شهر در مصاحبه ای با تلویزیون محلی از جزییات این تصمیم صحبت کرده و آنرا نتیجه تصمیم مقامات شهر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - عنوان کرد.

به گفته شهردار لیک سیتی این تصمیم در جهت اصلاح دپارتمان فنی شهر گرفته شده تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهند. مسئولین شهر اعلام کرده اند که عملیات بازگردانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - اطلاعات شروع شده و کامپیوترهای دولتی تا دو هفته آینده کار خود را از سر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - خواهند گرفت.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران

شهردار لیک سیتی: هرگز در خواب هم نمی‌دیدم چنین اتفاقی برای شهر کم جمعیت ما رخ دهد.

طبق گفته مسئولین شهر پرداخت باج به هکرها بهترین تصمیم برای بازگرداندن اطلاعات بوده است، زیرا اوایل امسال شهر بالتیمور مورد حمله - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - ای مشابه قرار گرفت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - اما مسئولین آن از پرداخت باج خواسته شده توسط هکرها امتناع کردند. این کار باعث شد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - تا هکرها اطلاعات حساس دولتی را در توییتر منتشر کنند.

تخمین زده می شود حمله به شهر بالتیمور چیزی نزدیک به 18 میلیون دلار خسارت به بار آورده باشد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - این در حالی است که هزینه درخواست شده توسط هکرها بسیار کمتر از این میزان بود.

لیک سیتی دومین شهر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بهشهر استان مازندران - در ایالت فلوریداست که در هفته های اخیر هزینه حمله هکری را می پردازد. پیش از این شهر ریویرا 600 هزار دلار به هکرها باج داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone