🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27720.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فرمول 1 در آسمان؛ مسابقات سرعت هواپیماهای سرنشین دار تا سال 2020 برگزار می شود

یک شرکت استرالیایی قرار است سری هواپیماهای اکتاکوپتر (هواپیماهای هشت‌پره) که توسط یک خلبان هدایت می‌شوند را برای مسابقات هوایی طراحی کند. هواپیمای مسابقه‌ای شرکت Alauda می‌تواند با ماکزیمم سرعت 200 کیلومتر بر ساعت پرواز کند. ...

یک شرکت استرالیایی قرار است سری هواپیماهای اکتاکوپتر (هواپیماهای هشت‌پره) که توسط یک خلبان هدایت می‌شوند را برای مسابقات هوایی طراحی کند.

هواپیمای مسابقه‌ای شرکت Alauda می‌تواند با ماکزیمم سرعت 200 کیلومتر بر ساعت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی - پرواز کند. شرکت استرالیایی که یک کمپانی نوپا با ایده‌های بزرگ و جاه‌طلبی‌های فراوان است به نظر قصد دارد با این سری هواپیماها مسابقات فرمول 1 را به آسمان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی - ببرد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی

در حال حاضر چند نمونه اولیه از این محصول ساخته شده و طی هشت ماه گذشته تست‌های سخت و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی - البته هیجان‌انگیزی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی - را پشت سر گذاشته است. با موفقیت نمونه‌های اولیه در این مجموعه آزمایشات عجیب و غریب، حالا شرکت سازنده قصد دارد اولین پرواز عمومی محصول خود را در فستیوال سرعت گودوود (Goodwood Festival of Speed) به معرض نمایش بگذارد.

اکتاکوپتر نهایی قرار است 4 متر طول و 3.5 متر عرض داشته و با استفاده از بدنه سبک ایرودینامیکی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی - خود شکل و شمایل ماشین‌های فرمول 1 دهه 50 و 60 میلادی را تداعی کند. باتری‌های لیتیوم پلیمر عظیمی با توان 500 کیلو وات در این سری به کار رفته و وزن هواپیما بدون حضور خلبان به 230 کیلوگرم خواهد رسید.

علاوه بر این شرکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساوه استان مرکزی - سازنده گفته که قرار است سری مسابقات Airspeeder را هم تا 18 ماه آینده راه‌اندازی کند. این مسابقات شامل بخش‌های همچون تایم تریل انفرادی و مسابقات رو در رو می‌شود. Alauda  امیدوار است با راه‌اندازی این مسابقات بتواند زمینه را برای فروش هواپیماهای مسابقه به عموم فراهم کند.

البته رسیدن به این هدف کارآسانی نخواهد بود. در نگاه اول ایده هواپیماهایی که در ارتفاع 20 متری سطح زمین با یکدیگر مسابقه می‌دهند احتمالا بسیار جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. پیشتر هم در دنیا چند نمونه دیگر از هواپیماهای پرسرعت مسابقه‌ای درآسمان به پرواز درآمده و عملکرد نسبتا مطلوبی هم از خود نشان دادند اما در نهایت ایده ساخت تعداد زیادی از آن‌ها و برگزاری مسابقه هواپیماهای پر سرعت نظر کسی را جلب نکرد.

به هر حال سوال‌های زیادی در مورد فرمت نهایی مسابقه، هواپیماهای نهایی، قوانین و مشکلات رگولاتوری و... وجود دارد که باید در آینده منتظر پاسخ آنها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone