🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27731.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کاربران موبایل در نیمه نخست امسال چقدر برای خرید اپلیکیشن ها هزینه کردند؟

هر روز که می گذرد کاربران موبایل مبالغ بیشتری را در اپ استور صرف میکنند هرچند که این روند سرعت سال گذشته را ندارد. براساس گزارش تازه ای که شرکت Sensor Tower منتشر کرده اپ ...

هر روز که می گذرد کاربران موبایل مبالغ بیشتری را در اپ استور صرف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - میکنند هرچند که این روند سرعت سال گذشته را ندارد.

براساس گزارش تازه ای که شرکت Sensor - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - Tower منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - اپ استور و گوگل پلی در نیمه نخست سال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - ۲۰۱۹ مجموعا ۳۹.۷ میلیارد درآمد داشتند که این رقم ۱۵.۴ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - درصد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - ۳۴.۴ میلیارد دلار کسب شده در بازه زمانی مشابه سال قبل بیشتر است. با این حال رشد سال به سال درآمدهای این دو بازار اپلیکیشن های مجازی در سال قبل برابر با ۲۷.۸ درصد بود (به مراتب بیشتر از امسال).

اما در باب درآمدزایی باید بگوییم که اپ استور اپل همچنان گوگل پلی را کنار می زند و جایگاه نخست را دارد.

در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ مشتریان جهانی ۲۵.۵ میلیارد دلار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - را در اپ استور اپل صرف کردند که رشدی ۱۳.۲ درصدی را نسبت به رقم ۲۲.۶ میلیارد دلاری صرف شده در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ نشان می دهد. مبالغ صرف شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - در اپ استور طی سال ۲۰۱۸ نسبت به سال ۲۰۱۷ نیز رشدی ۲۶.۸ درصدی داشته.

در هر حال رقم ۲۵.۵ میلیارد دلار برآورد شده توسط اپل برای درآمدهای اپ استور طی نیمه نخست ۲۰۱۹ ۸۰ درصد بالاتر از درآمد خالص ۱۴.۲ میلیارد دلاری برآورد شده برای پلی استور است. درآمدهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - پلی استور در این باره رشدی ۱۹.۶ درصدی را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل نشان میدهد.

عامل اصلی این کند شدن روند رشد درآمدها را میتوان به عملکرد iOS در چین نسبت داد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - با این حال طبق پیش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - بینی Sensor Tower چین طی ۱۲ ماه آینده مجددا به رشد مثبت باز می گردد. اما این کاهش رشد دلایل دیگری هم دارد که از آن جمله میتوان به عملکرد اپلیکیشن هایی نظیر نتفلیکس اشاره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - نمود.

سال گذشته امکان ثبت نام اشتراک درون برنامه نتفلیکس برای کاربران اندروید حذف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - شد و در پایان دسامبر ۲۰۱۸ همین اتفاق برای کاربران iOS افتاد. البته این مساله بلافاصله روی درآمدهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - نتفلیکس اثر نگذاشت چراکه این سرویس همچنان از مشترکان سابق خود پول در می آورد اما تعداد این مشترکان مرتبا کم می شود و با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - تمام شدن دوره اشتراک کاربران قبلی، امکان ثبت نام مجدد آنها درون برنامه میسر نخواهد بود.

در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ نتفلیکس دومین اپلیکیشن غیربازی پردرآمد دنیا بود و کاربران - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - ۳۳۹ میلیون دلار را در آن صرف کردند که این رقم طبق از درآمد برآورد شده ۴۵۹ میلیون دلار آن در بازه زمانی مشابه سال قبل کمتر است.

نتفلیکس در نیمه نخست سال گذشته عنوان پرفروش ترین اپ غیربازی را در این پلتفرم ها داشت امسال اما کاربران هزینه بیشتری را روی اپلیکیشن Tinder صرف کردند که مجموعا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - ۴۹۷ میلیون دلار درآمد از اپ استور و پلی استور - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - داشت و این رقم رشدی ۳۲ درصدی را نسبت به نیمه نخست سال ۲۰۱۸ نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان

در عین حال آمار نصب اپلیکیشن روی iOS در نیمه نخست ۲۰۱۹ کاهش پیدا کرد که این نیز بعد از کاهش دانلودها (به خاطر افت استقبال چینی ها) در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ اتفاق افتاد.

از مجموع ۵۶.۷ میلیارد نصب اپلیکیشن در بازه زمانی یاد شده، ۱۴.۸ میلیارد عدد از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - نصب ها به iOS مربوط می شوند. ۴۱.۹ میلیارد نصب نیز از طریق گوگل پلی اتفاق افتادند که رشدی ۱۶.۴ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - در مقایسه با حجم نصب های انجام شده روی iOS حدود ۲.۸ برابر است.

در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ واتس اپ، مسنجر و فیسبوک بیشترین تعداد نصب را داشتند و پس از آنها تیک تاک و اینستاگرام بودند که جایگاه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند. تیک تاک توانست با رشدی ۲۸ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل تعداد دانلودهایش را به رقم ۳۴۴ میلیون برساند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان

گیمینگ موبایل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - نیز در بازه زمانی مذکور رشد سال به سال ۱۱.۳ درصدی را نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل داشت و مجموع درآمد این بخش روی اپ استور و گوگل پلی به رقم ۱۹.۶ میلیارد دلار رسید. درآمدهای اپ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - استور در زمینه گمینگ موبایل با رشد سال به سال ۷.۸ درصدی به ۱۷.۶ میلیارد دلار رسید و کاربران پلی استور نیز امسال ۱۶.۸ درصد بیشتر از سال قبل در آن پول صرف کردند و ۱۲ میلیارد دلار را در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوانسار استان اصفهان - این بخش عاید آن کردند.

پر درآمدترین بازی ها در این دو پلتفرم نیز عبارتند از:

  • Honor of Kings
  • Fate/Grand Order
  • Monster Strike
  • کندی کراش
  • پابجی موبایل
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone