🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27737.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک شده را آسان می‌کند

اینستاگرام در حال آزمایش یک پروسه برای بازیابی اکانت درون برنامه‌ای (in-app) است که بازپس‌گیری حساب را برای کاربران آسانتر کرده و کار دزدیدن حساب را برای دزدهای مجازی و هکرها سخت‌تر می‌کند. با توجه ...

اینستاگرام در حال آزمایش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - یک پروسه برای بازیابی اکانت درون برنامه‌ای (in-app) است که بازپس‌گیری حساب را برای کاربران آسانتر کرده و کار دزدیدن حساب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - را برای دزدهای مجازی و هکرها سخت‌تر می‌کند. با توجه به اینکه اخیرا کاربران شکایت‌های زیادی از دزدیده شدن اکانت‌ها و مشکلات امنیتی این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - داشته‌اند، اینستاگرام برای بهبود ماژول امنیتی خود دست به کار شده است.

اگر کاربر پسورد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - خود را فراموش کرده یا پسورد او توسط - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - هکرها تغییر داده شده باشد، در پروسه فعلی تائید مالکیت اکانت، از طریق ایمیل فرمی را دریافت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - می‌کند که به وسیله آن می‌تواند برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود اقدام کند. مشکل متد فعلی این است که در برخی مواقع، هکر به ایمیل شخص هم دسترسی دارد و مجددا می‌تواند روند به دست گرفتن کنترل اکانت اینستاگرام او را آغاز کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس

اما در پروسه جدید از داخل خود اپ اطلاعات تماس کاربر مثل آدرس ایمیل ثانویه یا شماره تلفن او دریافت شده و سپس با ارسال یک کد 6 رقمی به همان آدرس، او می‌تواند برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود اقدام کند. علاوه بر این پس از بازیابی حساب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - کاربری، اینستاگرام اطمینان حاصل می‌کند که هکرها از طریق دستگاه‌های دیگر به کد شش رقمی مذکور که برای صاحب اکانت فرستاده شده، دسترسی پیدا نکنند.

اینستاگرام همچنین اعلام کرده که این پروسه حتی در صورت تغییر پیدا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - کردن نام کاربری توسط هکرها، برای کاربر امکان بازیابی اکانتش را فراهم می‌کند. این مساله در شبکه اجتماعی محبوب بسیار متداول است به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - خصوص در مورد اکانت‌هایی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - نام کاربری آن‌ها تک کلمه‌ای بوده یا نام کوچک کاربر باشد. به گزارش وبسایت Motherboard، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - تجارت این اکانت‌های مسروقه در فروم‌های زیرزمینی بسیار رواج دارد و گاهی اکانت‌ها تا ده‌ها هزار دلار فروخته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - می‌شوند.

اینستاگرام برای مقابله با این موضوع، روشی در پیش خواهد گرفت که بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - اساس آن پس از اعمال هر تغییری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - در اکانت، هکر نمی‌تواند نام کاربری را برای مدتی در اختیار بگیرد. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - این قابلیت در حال حاضر برای کاربران اندروید در دسترس است و به زودی برای iOS هم اجرا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone