🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27711.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پلیس آمریکا فقط با یک دستور قضایی 9.2 میلیون پیام را شنود کرد

به مدت 4 ماه در سال 2018، مقامات ایالت تگزاس بیش از 9.2 میلیون پیام را فقط با یک دستور قضایی شنود کردند. این دستور که توسط یک قاضی در بخش جنوبی ایالت تگزاس برای ...

به مدت 4 ماه در سال 2018، مقامات ایالت تگزاس بیش از 9.2 میلیون پیام را فقط با یک دستور قضایی شنود کردند. این دستور که توسط یک قاضی در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - بخش جنوبی ایالت تگزاس برای روند تحقیق در یک پرونده مواد مخدر صادر شده، باعث ثبت رکوردی در این سال شد.

اطلاعات دقیق‌تری از این پرونده دردسترس نیست با این حال اخبار حاکی از این هستند که 149 نفر مرتبط با پرونده، هدف این عملیات بودند. مجوز برای این شنود سال گذشته منقضی شد و مسئولان قضایی این پرونده را مختومه اعلام کردند. تا به امروز هیچ مورد دستگیری در پرونده مذکور انجام نشده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران

شنودهای مخابراتی تهاجمی‌ترین نوع نظارت قانونی است که می‌تواند توسط دادستان‌های آمریکا صادر شود. در حالی که انواع دیگر نظارت می‌توانند مبدا و مقصد و زمان تماس را ردیابی کنند، شنود امکان دسترسی همزمان به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - مکالمات تلفنی و پیام کوتاه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - شخص هدف را برای پلیس فراهم می‌کند.

البته با توجه به ماهیت ضد حریم شخصی این نوع از شنود، معیارها برای اخذ دستور قضایی برای آن بسیار سخت‌گیرانه‌تر از اقسام دیگر نظارت است.

از آن سو به گفته دادگستری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - آمریکا، تعداد شنودهای قانونی در سال 2018 افت محسوسی داشته و 2937 دستور شنود در این سال صادر شده است. در مقایسه با سال 2017 این تعداد 22 درصد افت را نشان می‌دهد.

از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - آنجایی که سیستم‌های رمزگذاری امروزه کار شنود را سخت‌تر کرده‌اند، اخیرا در خبرها گفته شده که دولت ترامپ هم در پی ممنوع - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - کردن ارتباطات امن یا همان End-To-End است و اعضای شورای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - ملی امنیت ایالات متحده این موضوع را در جلسه‌ای غیر علنی مورد مشورت قرار داده‌اند. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - با این اوصاف به نظر می‌رسد بحث حریم شخصی این روزها به موضوع داغی در این کشور تبدیل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone