🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27716.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A80 وارد بازار شد

سامسونگ بالاخره گوشی میان رده پریمیوم گلکسی A80 را روانه بازار کرد. طبق اعلام این شرکت، اکنون علاقه مندان می توانند این محصول را در برخی بازارهای جهانی از جمله مالزی، آمریکای مرکزی، آفریقا و ...

سامسونگ بالاخره گوشی میان رده پریمیوم گلکسی A80 را روانه بازار کرد. طبق اعلام این شرکت، اکنون علاقه مندان می توانند این محصول را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - در برخی بازارهای جهانی از جمله مالزی، آمریکای مرکزی، آفریقا و اروپا خریداری کنند.

گلکسی A80 اواخر فروردین ماه به شکل رسمی رونمایی شد. این گوشی زبان طراحی جدیدی دارد که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - تاکنون در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - محصولات سامسونگ دیده نشده است. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - برجسته ترین ویژگی طراحی گلکسی A80 را می توان دوربین چرخشی آن دانست که با مکانیسم موتوری-فنری تا 180 درجه می چرخد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان

با استفاده از این مکانیسم، دیگر نیازی به دوربین سلفی نیست و می توانید از دوربین اصلی برای ثبت سلفی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - های فوق العاده با کیفیت استفاده کنید. دوربین اصلی این گوشی با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - سنسور 48 مگاپیکسلی و ضریب اف 2.0 تجربه عکاسی بسیار خوبی را نوید می دهد. در کنار آن شاهد دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض هم هستیم که برای ثبت مناظر وسیع یا سلفی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - های دسته جمعی به کار می آید.

قلب تپنده گلکسی A80 را چیپست میان رده قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 730 تشکیل می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - دهد که با فناوری 8 نانومتری ساخته شده است. 8 گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم در اختیار کاربر قرار می گیرد. نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد، باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و فست شارژ 25 واتی هم از دیگر قابلیت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - های این گوشی هستند.

قیمت گلکسی A80 در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - اروپا حدود 650 یورو تعیین شده اما احتمالاً در بازارهای دیگر با رقم های کمتری روبرو خواهیم بود. به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - عنوان مثال پیش خرید این گوشی در مالزی با قیمت معادل 535 یورو ممکن است. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - خریداران می توانند یکی از سه رنگ طلایی، مشکی یا سفید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - را انتخاب کنند. با توجه به بیانیه خبری رسمی نمایندگی سامسونگ در ایران، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ابهر استان زنجان - احتمالاً این گوشی به زودی به بازار کشورمان هم راه پیدا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone