🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27722.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رییس رگولاتوری: اختلال در GPS عمدی است و منبع شناسایی شده

در یک هفته اخیر به شکل متناوت اختلال‌هایی در سیستم GPS مشاهده شده است. اصلی‌ترین مشکلی که این اختلال به وجود می‌آورد، خدمات اینترنت مبنتی بر تکنولوژی TD-LTE است که اکنون شرکت‌هایی مانند ایرانسل و ...

در یک هفته اخیر به شکل متناوت اختلال‌هایی در سیستم GPS مشاهده شده است. اصلی‌ترین مشکلی که این اختلال به وجود می‌آورد، خدمات اینترنت مبنتی بر تکنولوژی TD-LTE است که اکنون شرکت‌هایی مانند ایرانسل و مبین نت در حال ارائه آن به کاربران هستند. اکنون «حسین فلاح جوشقانی»، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات، خبر داده است که منبع این اختلال شناسایی شده و اختلال به شکلی عمدی ایجاد شده است.

جوشقانی در گفتگو با ایرنا توضیح داده که این اختلال حتی موجب بروز مشکلاتی در سامانه‌های ناوبری هواپیماها نیز شده است. به گفته او مشکلات دیگری نیز در پی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - این اختلال رخ داده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - که بخشی از شبکه اینترنت مبتنی بر TD-LTE را دچار نقص کرده است:

«از کار افتادن شبکه‌های اینترنت مبتنی بر TD-LTE و همچنین اختلال در کاربردهای مبنی بر GPS نیز از دیگر مشکلاتی بود که به این واسطه رقم خورد. با توجه به اینکه این موضوع قبلاً نیز بارها رخ داده، علاوه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - بر ایجاد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - خطر برای امنیت هواپیماها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - موجب نارضایتی شدید کاربران و کسب‌وکارهای اینترنتی نیز می‌شود.»

رییس سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی تاکید کرده که منبع اختلال شناسایی شده و به مراجع مربوطه هم گزارش شده اما متاسفانه تاکنون اقدامی در جهت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - توقف این اختلالات صورت نگرفته است:

«اختلال عمدی در GPS مسبوق به سابقه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - بوده و به طور مرتب نیز گزارش شده است که با وجود تاکید مراجع امنیتی از جمله شورای عالی امنیت ملی مبنی بر غیر قانونی بودن این اختلالات و دستور توقف آن، همچنان وجود دارد که سازمان این موضوع را به مراجع قضایی هم منعکس و پیگیری خواهد کرد.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران

سال گذشته و در نشست خبری وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام، آذری جهرمی به اعلام این موضوع که سیگنال مزاحمی در یک منطقه از تهران شناسایی شده بسنده کرده بود و درباره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - پیگیری این موضوع به خبرنگاران گفته بود:

«در این زمینه شکایتی به قوه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - قضائیه ارجاع شده تا با بررسی دستگاه‌های امنیتی مبدا و منشا این سیگنال شناسایی شود اما هم اکنون این سیگنال غیر فعال است - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - و مشکل مذکور مدت زیادیست که حل شده است. نمی‌دانیم این اطلاعات ناخواسته یا عمدی بوده، اما رگولاتوری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - در این زمینه شکایتی را طرح کرده و شکایت رگولاتوری نیز مورد تائید قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بهشهر استان مازندران - و نیازمند کمک دستگاه‌های امنیتی برای رفع این مشکل هستیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جهان خاتون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا یه سوال داشتم شما منطقه گرجی بهشهر هم سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در گرجی شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر داراب نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روزتون بخیر گرجی بهشهر هم اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در گرجی شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone