🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27721.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بازار داغ فروش پاسپورت و سیم‌کارت برای رجیستری موبایل مسافری

تصور کنید یک گوشی از آنسوی مرزها به ایران آورده شده و به شما هدیه داده می‌شود. شما مسافر واقعی نبوده‌اید و نمی‌توانید موبایل را رجیستر کنید چون با اتصال سامانه گمرک به ناجا، از ...

تصور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - کنید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - یک گوشی از آنسوی مرزها به ایران آورده شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - و به شما هدیه داده می‌شود. شما مسافر واقعی نبوده‌اید و نمی‌توانید موبایل را رجیستر کنید چون با اتصال سامانه گمرک به ناجا، از ابتدای خرداد ماه امسال صرفاً مسافرهای واقعی می‌توانند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - تنها یک موبایل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - را در سال رجیستر کنند. همین مسئله، بازار خرید و فروش پاسپورت و رجیستر کردن موبایل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - به شکل مسافری را داغ کرده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - است؛ مخصوصاً در فروشگاه‌های بزرگ و پاساژهایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - که این روزها مشتری چندانی ندارند.

اگر سری به پاساژهای خرید و فروش موبایل بزنید پیدا کردن فروشگاهی که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - با دریافت هزینه‌ای بین ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان یک گوشی مسافری را برای شما رجیستر کند کار خیلی سختی نیست؛ اتفاقی که اگر بیشتر پی آن را بگیرید به گروه‌های تلگرامی که کارشان مختص خرید و فروش پاسپورت‌های مسافرین است - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - می‌رسید.

بعد از طرح رجیستری برای مدت کوتاهی موبایل قاچاق وارد کشور نشد اما با گذشت زمان و ایجاد مشکلات ارزی برای تامین نیاز بازار موبایل به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - شکل رسمی، نوع جدیدی از این قاچاق شکل گرفت که با اسم گوشی مسافرتی انجام می‌شد. اما اکنون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - و از ابتدای خرداد ۹۸، فقط کسانی می‌توانند به عنوان مسافر یک موبایل را رجیستر کنند که مسافر واقعی بوده‌اند، چراکه حالا سامانه گمرک به ناجا متصل است و خروج و ورود افراد به کشور قابل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - تشخیص شده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران

با اتصال سامانه گمرک به ناجا، به نظر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - می‌رسید دور زدن سیستم و رجیستر کردن گوشی‌هایی که به صورت مسافرتی و قاچاق وارد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - کشور می‌شود دیگر میسر نیست؛ اما حالا با پدیده‌ای جالب توجه روبرو هستیم: خرید و فروش پاسپورت‌های مسافرین. هرچند این روش اساساً نمی‌تواند به شکل انبوه موبایل‌های مسافری را دوباره وارد بازار کند اما در هر صورت گروه‌هایی تلگرامی وجود دارد که بعضی فروشگاه‌ها در آن فعال هستند و خرید و فروش پاسپورت مسافر واقعی در آن انجام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران
این فروشندگان پاسپورت که دارند هیچ، کارت ملی هم برای پاسپورت‌ها درست می‌کنند و سیم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - کارت برایشان صادر می‌کنند که البته هزینه‌ای دو برابری هم بابت این خدمات دریافت می‌کنند.

با پیگیری‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - متعدد توانستیم وارد یکی از این گروه‌ها شویم و راه و چاه این حرکت که از نظر قانونی در هاله‌ای از ابهام است را ارزیابی کنیم. در این گروه پاسپورت‌های مسافرین امسال با قیمت‌هایی از ۴۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - فروش می‌رسد؛ این پاسپورت‌ها یا دانسته از سوی مسافرین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - با قیمت پایین‌تری خریداری شده و حالا گران‌تر به فروش می‌رسد و یا از آن عجیب‌تر اینکه از سوی آژانس‌های هواپیمایی به صورت تعداد خریداری شده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران
برخی از فروشندگان کانال مخصوص خرید و فروش خودشان را تاسیس کردند و موجودی پاسپورت‌ها و گوشی‌های تعمیری‌شان را در آنجا می‌گذارند.

یکی از افرادی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - که در این گروه فعالیت دارد به خبرنگار دیجیاتو می‌گوید: «جدا از پاسپورت در چند روز اخیر کد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - فراگیر هم خرید و فروش می‌شود. این کد برای اتباع غیر ایرانی بوده و می‌توان با آن یک گوشی در سال رجیستر کرد. تفاوت کد فراگیر با پاسپورت این است که رجیستری گوشی توسط این کدها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - چند روزی طول می‌کشد و به همین دلیل ارزان‌تر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - خرید و فروش می‌شود. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - کدهای فراگیر یا از اتباع خریداری می‌شوند و یا بدون آنکه خودشان بدانند مورد استفاده قرار می‌گیرد.»

به گفته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - او گوشی‌ها با پاسپورت دیگران رجیستر شده و فورا انتقال مالکیت در آن صورت می‌گیرد تا مشکلاتی در آینده پیش نیاید: «سالی سه میلیون نفر به کربلا می‌روند که از این تعداد صد هزار نفر هم گوشی نمی‌خرند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - در حقیقت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار پاسپورت بالقوه در بازار وجود دارد و پیدا کردن آنها کار چندان سختی نیست.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران
سیم کارت برای افراد سن بالا راحت‌تر زده می‌شود چرا که به گفته فروشندگان، افراد سالخورده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - کمتر این موضوعات را پیگیری می‌کنند.

برای رجیستر کردن گوشی با پاسپورت، نیاز است که یک سیم‌کارت به نام دارنده پاسپورت نیز وجود داشته باشد تا گوشی رجیستر شود. سودجویان اما فکر اینجا را هم کردند. فروشندگان پاسپورت این گروه‌ها یا پاسپورت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - به علاوه سیم‌کارت به نام فرد را می‌فروشند و یا فقط پاسپورت را به همراه تصویر فتوکپی کارت ملی به فروش می‌رسانند. با تصویر کپی از کارت ملی، دریافت یک سیم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - کارت به نام آن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - شخص کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد. البته در این گروه‌ها اصرار بر این است که به محض دریافت سیم کارت، رجیستری انجام شود چراکه پیامک صدور یک سیم‌کارت جدید برای شخصی که سیم‌کارت به نامش صادر شده، می‌رود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران

از سوی دیگر در این گروه با آگهی‌های گوشی‌های تعمیری هم برخورد خواهید کرد. سامانه همتا از روزهای اول برای گوشی‌هایی که یا از سوی گارانتی‌ کننده (معمولا خارجی) تعویض می‌شوند و یا بورد آنها تغییر می‌کند که این مسئله باعث تغییر IMEI می‌شود، بخشی را اختصاص داده بود. در این بخش می‌توانید IMEI جدید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - دستگاه تعمیر یا تعویض شده را وارد کنید. به نظر می‌رسد که فروش گوشی‌های تعمیری هم به همین منظور انجام می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران

در مورد گوشی‌های چینی موجود در بازار یکی دیگر از فعالین این گروه به خبرنگار دیجیاتو می‌گوید: «کد IMEI گوشی‌های چینی به راحتی تغییر پیدا می‌کند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - هنگام فروش این کد مخصوص به خریداران داده می‌شود. خریدار با زدن این کد در هر سی روز وارد یک دوره خاکستری یا همان دوره مهلت رجیستری می‌شود و می‌تواند تا سالها با تکرار این روند با گوشی کار کند.»

البته گفته‌های سخنگوی طرح رجیستری چنین موردی را درباره تغییر IMEI و استفاده‌ی همیشگی از گوشی‌ها با این روش تایید نمی‌کند. پیش از این «حمیدرضا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - دهقانی‌نیا»، سخنگوی طرح رجیستری در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود که اگرچه شناسه IMEI همیشه قابل جعل بوده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - اما کسی نمی‌تواند به این شکل سیستم رجیستری را دور بزند: «با اجرای طرح رجیستری، زیرساخت‌ها و الگوریتم‌های کشف تخلف سامانه همتا، برای پایش شبکه اپراتوری مستقر شد و هرچقدر جلوتر رفتیم، غنی‌تر و از نظر فنی کارآمدتر شد. به همین دلیل است که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - تمام دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور که دارای شناسه IMEI جعل شده باشند، به صورت کاملاً سیستماتیک، بدون دخالت انسان، حداکثر پس از ۳ روز تشخیص داده می‌شوند و مسدود خواهند شد تا امکان دریافت خدمات اپراتوری از آنها سلب شود.»

شوک‌های مختلفی که به بازار موبایل وارد شده باعث ایجاد رویه‌های مختلف و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - بعضاً غیرقانونی شده که شامل سوءاستفاده از اطلاعات مسافرین واقعی نیز می‌شود. اگرچه حال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - بازار موبایل با شروع مجدد فعالیت واردکنندگان رسمی دارد بهتر می‌شود اما واقعیت بازار موبایل این است که هنوز هم عده‌ای به شکل‌های مختلف به دنبال سودجویی و سوءاستفاده از اطلاعات مسافران واقعی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - برای رجیستر کردن موبایل‌های مسافری هستند.

آنطور که سخنگوی طرح رجیستری در مصاحبه اخیرش با دیجیاتو خبر داده سهم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - واردات رسمی موبایل بیشتر از ۲۷۵ درصد در چند ماه اخیر افزایش داشته و نیاز بازار با فعالیت ۶۸ شرکت در حال تامین شدن است. در آینده نزدیک و فعالیت بیشتر واردکنندگان رسمی، به احتمال زیاد فروش پاسپورت و اقدامات اینچنینی برای داشتن موبایلی صرفاً چند درصد زیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مازندران استان مازندران - قیمت یک موبایل رسمی، جذابیت‌های خود را برای فروشندگان و خریداران نیز از دست خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone