🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34545.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با کمپین میریم مدرسه مهربانه، کودکان محروم را به مدرسه بفرستیم

مهربانه یکی از وبسایت های جمع سپاری (کرادفاندینگ) داخلی است که برای کمک به نیازمندان داخل کشور کمپین های مختلفی را برگزار می نماید. مجموعه مهربانه مانند سال‌های گذشته کمپینی برای آغاز سال تحصیلی به ...

مهربانه یکی از وبسایت های جمع سپاری (کرادفاندینگ) داخلی است که برای کمک به نیازمندان داخل کشور کمپین های مختلفی را برگزار می نماید. مجموعه مهربانه مانند سال‌های گذشته کمپینی برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آغاز سال تحصیلی به راه انداخته که نام «میریم مدرسه» برای آن انتخاب شده است. در طرح‌ استقبال از مدرسه مهربانه قرار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است به دانش آموزان نیازمند و بازمانده از تحصیل یاری شود تا آنها هم بتوانند در کنار دیگر فرزندان ایران به کسب علم در سال تحصیلی جدید مشغول شوند.

در آخرین آماری که آبان ماه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سال 96 منتشر شده، بیش از 315 هزار کودک به دلایل مختلف از جمله فقر و زندگانی در مناطق محروم کشور، از حق تحصیل بازمانده‌اند. در کمپین با مهر میریم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدرسه مجموعه مهربانه قصد بر این شده تا با کمک کاربران، نوشت افزار و شرایط تحصیل تعدادی از این صدها هزار کودک محروم، فراهم شود.

مهربانه در سال‌های گذشته توانسته با جمع آوری رقمی معادل 134 میلیون تومان، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کمپین میریم مدرسه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را پیش ببرد و شرایط تحصیل عده‌ای از دانش آموزان مناطق محروم و فقیرنشین را فراهم کند. امسال نیز در این شرایط سخت اقتصادی که بر جامعه مستولی شده، به طور قطع این نیاز بیشتر در خانواده‌های فقیر دیده می‌شود و مهربانه قصد دارد با کمک کاربران، بخشی از این درد فقر را بزداید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

کاربران سایت مهربانه می‌توانند به نحوه دلخواه خود در این کمپین شرکت کرده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و برای اینکار کافیست به سایت این مجموعه به آدرس  mehrabane.ir بروند و به صورت آنلاین و البته شفاف، از پروژه‌های در دست این کمپین حمایت کنند.

کمپین میریم مدرسه تا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مهرماه ادامه خواهد داشت و پس از تامین هزینه و  اجرای پروژه‌ها، گزارش هر یک از آن‌ها منتشر خواهد شد. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌ها و تمامی استارتاپ‌ها می‌توانند در قالب مسئولیت اجتماعی خود (CSR)‌ در این کمپین با مهربانه همراهی کنند و در تحقق این امر خیر شریک شوند.

تحصیل و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آگاهی، قدرت تفکر و انتخاب را پیش روی ما قرار می‌دهد. با کمک به این کودکان، نه تنها آینده بهتری برای آن‌ها می‌سازیم، بلکه شرایط جامعه خودمان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را نیز بهبود می‌بخشیم.

- تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone