تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20500.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اسکن غیرمجاز چهره کاربران ۶۵۰ میلیون دلار خرج روی دست فیسبوک گذاشت

فیسبوک با پرداخت ۶۵۰ میلیون دلار غرامت که ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از توافق قبلی است، برای حل یک دادخواست قدیمی در مورد استفاده از فناوری تشخیص چهره موافقت کرد. سخنگوی فیسبوک در این زمینه ...

فیسبوک با پرداخت ۶۵۰ میلیون دلار غرامت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - که ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - توافق قبلی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - است، برای حل یک دادخواست قدیمی در مورد استفاده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - از فناوری تشخیص چهره موافقت کرد.

سخنگوی فیسبوک در این زمینه اعلام کرده:

«ما روی حل این پرونده تمرکز کرده‌ایم چرا که چنین کاری، به نفع جامعه کاربری و سهامداران ما خواهد بود.»

سه فرد ساکن ایالت «ایلینوی» طبق قانونی ایالتی «حفظ حریم شخصی اطلاعات بیومتریک» - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - از فیسبوک شکایت کرده‌ بودند. بر اساس این قانون، شهروندان می‌توانند در صورت اسکن چهره بدون رضایت کتبی، از یک کمپانی شکایت کنند.

این دادخواست که در نوع شکایت گروهی قرار داشته، حاوی جمع آوری اطلاعات چهره افراد برای یک قابلیت فیسبوک بوده که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - نام افراد حاضر در تصاویر کاربران را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - نشان می‌دهد و می‌تواند چندین میلیارد نفر را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - در معرض خطر قرار دهد.

نرم افزارهای تشخیص چهره در ماه‌های اخیر و پس از شروع تظاهرات در پی مرگ «جورج فلوید» در ایالات متحده آمریکا، مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته‌اند. شرکت‌های آمازون، مایکروسافت و IBM امکان دسترسی نیروهای قانونی به این نرم افزارها را محدود یا معلق کرده‌اند چرا که این برنامه‌ها اغلب در شناسایی آمریکایی‌های آفریقایی تبار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - یا افراد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - رنگین پوست اشتباه می‌کنند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران

به گزارش Tech Xplore، فیسبوک اوایل سال جاری میلادی با پرداخت ۵۵۰ میلیون دلار غرامت به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - افراد موافقت کرده بود که نتیجه آن، دریافت ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار پول توسط هر فرد بود. این مبلغ مورد توجه نمایندگان قانونی کاربران فیسبوک قرار گرفت و بیشترین غرامتی بود که یک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - شرکت برای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - حل پرونده مربوط به حریم شخصی پرداخت می‌کرد.

با وجود چنین موضوعی، قاضی دادگاه، «جیمز دوناتو» از ایالت «کالیفرنیا» چنین مبلغی را رد کرد و آن را کم دانست. دوناتو در دادگاه از وکلای هر دو طرف پرسیده بود:

«۵۵۰ میلیون دلار مبلغ زیادی است، اما سوال اصلی این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر امیرکلا استان مازندران - است که آیا این مبلغ برای چنین پرونده‌ای نیز زیاد است؟»

در حالی که شاید چنین مبلغ زیاد به نظر برسد، ولی بسیار کمتر از ۴۷ میلیارد دلاری است که احتمال پرداخت آن در صورت محاکمه وجود داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone