🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42771.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

امکان ارتباط بدون واسطه کاربران ایرانی با کارشناسان فنی هوآوی فراهم شد

خدمات پشتیبانی مطلوب برای محصولات الکترونیکی از جمله فاکتورهای مهم در نظر کاربران سرتاسر دنیاست که متاسفانه به خاطر پاره ای مسائل از جمله تحریم های بین المللی، کاربران ایرانی از دریافت تمام و کمال ...

خدمات پشتیبانی مطلوب برای محصولات الکترونیکی از جمله فاکتورهای مهم در نظر کاربران سرتاسر دنیاست که متاسفانه به خاطر پاره ای مسائل از جمله تحریم های بین المللی، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاربران ایرانی از دریافت تمام و کمال این خدمات محروم هستند.

حال هوآوی اعلام کرده که امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان ایرانی موبایل های تولیدی اش را با کارشناسان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فنی خود فراهم نموده.

در همین راستا دفتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هوآوی در ایران بیانیه خبری رسمی را برای دیجیاتو ارسال کرده که در ادامه از نظر خواهید گذراند:

با توجه به اهمیت شرکت هوآوی به خدمات پس از فروش و جلب رضایت کامل مشتریان ایرانی در هنگام بهره گیری از محصولات این شرکت، هم اکنون امکان ارتباط بدون واسطه از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - طریق گفتگوی آن لاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت 24 ساعته در تلفن های همراه خودشان فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده است.

هوآوی به عنوان اولین برند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بازار تلفن همراه ایران، چنین سطح خدماتی را برای کاربران خود فراهم آورده است. این راه حل با بالاترین استاندارد فنی و سریع ترین حالت، بهترین راهنمایی ها را در تمامی زمینه های مرتبط - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با محصولات، خدمات، گارانتی، نمایندگی ها و...  در اختیار کاربران ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرار می دهد.

امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در موبایل هوآوی از طریق نرم افزار HiCare که به صورت پیش فرض در همه آنها نصب شده است، در دسترس کلیه کاربران هوآوی قرار دارد. با بهره گیری از امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این نرم افزار، به صورت 24 ساعته، کاربران حتی در ایام تعطیل می توانند با کارشناسان هوآوی به صورت مستقیم و آن لاین به هر دو زبان فارسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و انگلیسی گفتگو داشته باشند.

حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد بخش خدمات پس از فروش هوآوی در این ارتباط گفت: "ما در هوآوی علاوه بر مرکز تماس تلفنی، تسهیلات جدیدی برای چَت آن لاین با کاربرانمان در نظر گرفته ایم تا آنها بتوانند به صورت بدون واسطه به خدمات مورد نیاز محصولات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در این سامانه علاوه بر خدمات و تعمیرات، کارشناسان ما پاسخ گوی هرگونه سوال در ارتباط محصولات هوآوی قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید خواهند بود."

نکته قابل توجه این است که این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پشتیبانی از سمت هوآوی محدود به خریداران محصولات این شرکت نمی باشد و تنها از طریق یک مرورگر و استفاده از لینک https://goo.gl/8zspMf می توانید از خدمات هوآی بهره مند شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر احیانا باغ رسولی خوی هم اجاق گاز و فر لامیرا KPF90W هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در باغ رسولی شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر برزویه نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
این شرکت الو واقعا خیلی حرفه ای و خوش برخورد بودن! تعمیر اجاق گاز و فر لامیرا 903 خیلی خوب و با کیفیت انجام شده و من هیچ مشکلی با این دو قطعه ندارم. خیلی خوشحالم که تونستم با این شرکت همکاری کنم و تجربه خوبی از خدمات این شرکت در شهر خوی منطقه چای باشی رو داشتم. از خدمات این شرکت بسیار راضیم و حتما به دوستانم هم پیشنهادش میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone