🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11966.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ ویچر به موبایل‌ها آمد

طبق روال همیشگی هفت سنگ، اول به سراغ اخبار بازی‌های موبایلی در این هفته می‌رویم و بعد نگاهی به چند مورد از جدیدترین عناوین این هفته خواهیم داشت.  اولین خبر این هفته را با کمپانی ...

طبق روال همیشگی هفت سنگ، اول به سراغ اخبار بازی‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - موبایلی در این هفته می‌رویم و بعد نگاهی به چند مورد از جدیدترین عناوین این هفته خواهیم داشت.  اولین خبر این هفته را با کمپانی نتفلیکس  شروع می‌کنیم که این روزها در حوزه‌ی سرگرمی حسابی صاحب نام است و اخیرا Mike Verdu را استخدام کرده که قبلا در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - کمپانی‌های معروفی مانند EA و Oculus فعالیت می‌کرد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

این کمپانی  کم کم دارد به یک غول بی شاخ و دم تبدیل می‌شود و حالا سرویس‌های اشتراکی گیمینگ باید به فکر رقابت با آن باشند زیرا علاوه بر سرویس استریم فیلم حالا به حوزه‌ی بازی هم ورود کرده است. بخش گیمینگ نتفلیکس با موبایل شروع به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - کار خواهد کرد و هزینه‌ی اضافه‌ای هم نخواهد داشت یعنی با یک اشتراک نتفلیکس می‌توانید به این سرویس هم دسترسی داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

کونامی دیجیتال که سابقه‌ی ساخت بازی PES را در کارنامه‌اش دارد، اعلام کرد یک بازی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - جدید با نام eFootball در راه است. این بازی رایگان ابتدا در پاییز برای کنسول و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود و پس از آن در زمستان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هم در دسترس قرار می‌گیرد.

در توضیحات اولیه گفته شده که بازی با ۹ تیم ارائه خواهد شد و این مسئله مورد اعتراض بسیاری از بازیکنان قرار گرفته و حتی بسیاری آن را ناامیدکننده توصیف کرده‌اند. البته هنوز باید منتظر انتشار بازی باشیم تا به یک نتیجه‌ی قطعی برسیم.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

در همین هفته کمپانی Riot Games هم اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - که بازی موبایلی League of Legends: Wild Rift برای برگزاری رقابت‌های esports صاحب یک اکوسیستم مخصوص به خود می‌شود. بازی League of Legends که مخصوص کنسول‌ها و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - کامپیوترهای شخصی است، در حوزه‌ی رقابت‌های ورزش دیجیتال به موفقیت زیادی رسیده و به نظر می‌رسد که حالا نوبت درخشش Wild Rift است.

مسئول بخش esports این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - بازی معتقد است که موفقیت LoL در حوزه‌ی رقابت‌های esports لزوما به این معنا نیست که Wild Rift هم می‌تواند موفق شود زیرا فضای رقابت‌های موبایلی کاملا متفاوت است و بازی‌های موبایلی باید یک اکوسیستم متکی به خود داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

یکی از خبرهای مراسم TennoCon 2021 برای بازیکنان موبایلی این بود که بازی Warframe با اضافه شدن امکان کراس پلی و کراس سیو برای موبایل عرضه خواهد شد.  بنابراین بازیکنان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - می‌توانند از پلتفرم های مختلف با هم بازی کنند و هر بازیکن هم می‌تواند بازی را از طریق پلتفرم‌های مختلف دنبال کند.

The Witcher: Monster Slayer‏

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی مورد انتظار The Witcher: Monster Slayer که از تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - واقعیت افزوده استفاده می‌کند روز گذشته منتشر شد. داستان این بازی در همان دنیای فانتزی ویچر رخ می‌دهد اما اتفاقاتی که در داستان بازی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - تجربه می‌کنید، پیش از سفر گرالت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - اتفاق افتاده است و به نوعی درآمدی بر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - داستان فعلی ویچر است.

در این بازی شما باید با هیولاهای مختلفی که با تکنولوژی واقعیت افزوده درست در مقابلتان قد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - علم می‌کنند بجنگید. ساعت و زمان روز و آب و هوای بازی با زمان واقعی روز تنظیم شده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ای نزدیک به واقعیت داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

The Witcher: Monster Slayer

سازنده: Spokko Sp. Z oo قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900/52 مگابایت زبان:

XCOM Legends

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

  • بازی آنلاین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - است

بازی XCOM Legends که پیش از این فقط یک شایعه بود، این هفته به صورت دسترسی زودرس در فیلیپین و مالزی منتشر شد و سایر بازیکنان هم با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی می‌توانند در گوگل پلی به این بازی دسترسی پیدا کنند. تاریخ انتشار عمومی بازی هنوز مشخص نیست.

فضای کلی داستان بازی، شبیه به همان چیزی است که پیش از این در سری بازی‌های XCOM - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - دیده‌ایم و داستان کره‌ی زمین را پس از اشغال به دست فضایی‌ها روایت می‌کند. بازی در سبک استراتژی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - نوبتی ساخته شده و المان‌هایی از سبک گاچا هم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - در سیستم دریافت کاراکترها دیده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

XCOM Legends

سازنده: Iridium Starfish قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: بسته - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - به دستگاه متفاوت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - است مگابایت زبان:

Overboard

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

  • بازی آفلاین است

دنیای سرگرمی کلیشه‌های زیادی دارد اما گاهی اوقات هم شاهد داستان‌هایی هستیم که از این چهارچوب‌های همیشگی بیرون می‌روند. بازیکنان تا به حال در بازی‌های زیادی دست قاتل‌ها را رو کرده‌اند و معماهای قتل را حل کرده‌اند؛ داستان بازی Overboard هم سراغ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - یک معمای جنایی رفته اما با دیدگاهی متفاوت.

این‌بار بر عکس همیشه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - باید سعی کنید تا قاتل لو نرود زیرا خودتان مرتکب قتل شده‌اید و حالا باید تمام تلاشتان را بکنید تا کسی بویی از این قضیه نبرد، حتی اگر این مسئله به قیمت متهم جلوه دادن یک فرد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - دیگر باشد. بازی فعلا فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و مشخص نیست که برای سیستم عامل اندروید هم منتشر بشود یا نه.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

Overboard!

سازنده: inkle Ltd قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 114.4 مگابایت زبان:

7 Billion Humans

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

  • بازی آفلاین است

بازی 7 Billion Humans که محصول سازندگان بازی Inferno و Human Resource - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - Machine هم هستند،‌ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - مانند عناوین پیشین یک بازی مستقل است که سبکی نزدیک - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - به بازی‌های پازلی دارد و در آن بازیکنان با حل کردن پازل‌ها با مفاهیم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - ساده‌ی برنامه نویسی هم آشنا می‌شوند.

این بازی حدود چهار سال قبل برای سیستم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - عامل iOS منتشر شده بود و انتظار می‌رفت پس از این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - انتظار طولانی یک محصول بی نقص ارائه شود. اگر بخواهیم صادقانه نظر بدهیم این بازی از لحاظ کنترل‌ها و گیم‌پلی واقعا عالی عمل کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

7 Billion Humans

سازنده: Experimental Gameplay Group قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 149.3/145 مگابایت زبان:

Roterra Extreme - Great Escape

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

  • بازی آفلاین است

بازی Roterra Extreme - Great Escape داستان شاه شکست خورده‌ای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - را روایت می‌کند که توسط ملکه‌اش از تخت پادشاهی سقوط کرده و ارتش کشورش هم به او پشت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - کرده‌اند اما او می‌خواهد با کمک دوستان و متحدان خودش دوباره فرمانروایی را از سر بگیرد. گیم‌پلی حدودا هشت ساعت است و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - 35 مرحله‌ دارد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان

Roterra Extreme - Great Escape‏

سازنده: digitgames‏ قیمت: 3.99 - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسدآباد استان همدان - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 379.4/32 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone