🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11967.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید آیپد مینی به نمایشگر Mini-LED مجهز نمی‌شود

اپل با معرفی آیپد پرو M1 تصمیم به استفاده از نمایشگر Mini-LED در مدل ۱۲.۹ اینچی آن گرفت، اما ظاهرا این فناوری به نسل جدید آیپد مینی راه پیدا نمی‌کند. در گذشته گزارشی ادعا کرده ...

اپل با معرفی آیپد پرو M1 تصمیم به استفاده از نمایشگر Mini-LED در مدل ۱۲.۹ اینچی آن گرفت، اما ظاهرا این فناوری به نسل جدید آیپد مینی راه پیدا نمی‌کند.

در گذشته گزارشی ادعا کرده بود که کوپرتینویی‌ها از نمایشگر Mini-LED در آیپد مینی ۶ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - استفاده خواهند کرد، اما حالا یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «راس یانگ» ادعای دیگری را مطرح کرده. به گفته یانگ، اپل برنامه‌ای برای استفاده از چنین نمایشگری در نسل بعدی آیپد مینی ندارد.

یانگ در توییتی گفته که تامین‌کننده نمایشگر مورد ادعای گزارش قبلی یعنی شرکت «Radiant Opto-Electronics» تایید کرده که آیپد مینی ۶ از نمایشگر Mini-LED بهره نمی‌برد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که تامین‌کنندگان قطعات معمولا اطلاعاتی در اختیار افراد قرار نمی‌دهند، مخصوصا اگر وظیفه تامین قطعات موردنیاز اپل را برعهده داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر  داراب استان فارس

تحلیلگر مطرح محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» در گذشته گفته بود که آیپد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - مینی جدید با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - نمایشگر Mini-LED در سال ۲۰۲۰ از راه می‌رسد، اما به علت بحران ناشی از شیوع ویروس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - کرونا اپل به چنین هدفی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - دست پیدا نکرد. کوپرتینویی‌ها برای تامین پنل Mini-LED - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - آیپد پرو M1 هم با مشکل مواجه شدند، البته گفته می‌شود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید به این نمایشگر مجهز می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر  داراب استان فارس

نسل جدید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - آیپد مینی با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - طراحی تازه‌ امسال از راه می‌‌رسد. دیگر در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - این تبلت خبری از دکمه هوم با تاچ آیدی نخواهد بود و اپل حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش می‌دهد. این دستگاه به پنل بزرگتر و پورت USB-C مجهز می‌شود و سنسور اثر انگشت آن هم درون دکمه پاور قرار می‌گیرد.

درباره چیپ مورد استفاده در این تبلت اختلافاتی وجود دارد. در حالی که برخی گزارش‌ها در گذشته از تجهیز آیپد مینی جدید به چیپ A14 مورد استفاده در آیپد ایر ۴ و سری آیفون ۱۲ اشاره کرده بودند، جدیدترین اطلاعات به تراشه A15 اشاره - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - می‌کنند.

برخی شایعات حتی از توسعه مدل پرو آیپد مینی هم خبر می‌دهند، اما چنین انتظاری را از اپل نداریم. باید منتظر ماند و دید کوپرتینویی‌ها نسل بعدی آیپد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر داراب استان فارس - مینی را به چیپ مورد استفاده در آیفون ۱۳ یا آیفون ۱۲ مجهز می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone