🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22691.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کرونا پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ را به تعویق انداخت

اسفند ماه سال پیش بود که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) از شروع پیش ثبت نام الکامپ 99 از اردیبهشت 99 خبر داد. حالا این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرده به علت شیوع کرونا، ...

اسفند ماه سال پیش بود که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) از شروع پیش ثبت نام الکامپ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - 99 از اردیبهشت 99 خبر داد. حالا این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرده به علت شیوع کرونا، پیش ثبت نام این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

سازمان نصر در اطلاعیه شماره 3 خود برای بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، موسوم به الکامپ، اعلام کرده:

«به اطلاع همه شرکت‌ها و علاقمندان حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - و تجارت الکترونیک می‌رساند، با توجه به شرایط بوجود آمده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - در کشور عزیزمان به علت شیوع کرونا ویروس، پیش ثبت نام این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد. قبل از این قرار بود پیش ثبت نام الکامپ ۲۶ از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ آغاز و تا سی و یکم اردیبهشت ادامه پیدا کند. کمیته اجرایی برگزاری الکامپ با آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت ایران و‌ همه مردم جهان، به اطلاع می‌رساند با فراهم شدن شرایط، تاریخ‌های جدید پیش ثبت نام الکامپ ۱۳۹۹ را به زودی اطلاع رسانی خواهد کرد.»

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نمایشگاه الکامپ امسال در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. با توجه به تعویق پیش ثبت نام و همچنین ادامه شیوع کرونا در ایران، این احتمال وجود دارد که تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 99 نیز تغییر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - کند و دیرتر برگزار شود، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - چرا که در حال حاضر برخی سالن‌های محل برگزاری نمایشگاه تبدیل به بیمارستان موقت شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone