🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31622.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن دانا آماده همکاری بیشتر با فعالان حوزه آموزش است

فعالان حوزه آموزش می‌توانند محتواهای آموزشی خود را از طریق نرم افزار «دانا» به اشتراک بگذارند تا با طیف مخاطبین این نرم‌افزار که شامل دانش‌آموزان،دانشجویان و تمام علاقه‌مندان به یادگیری هستند ارتباط برقرار کنند. «دانا» ...

فعالان حوزه آموزش می‌توانند محتواهای آموزشی خود را از طریق نرم افزار «دانا» به اشتراک بگذارند تا با طیف مخاطبین این نرم‌افزار که شامل دانش‌آموزان،دانشجویان و تمام علاقه‌مندان به یادگیری هستند ارتباط برقرار کنند.

«دانا» اپلیکیشنی است که کاربران - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن می‌توانند در هر زمان و مکانی به محتوای آن دسترسی داشته باشند و از اساتید و موسسات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آموزشی بهره بگیرند. موسسات آموزشی و اساتیدی که قصد همکاری با نرم افزارکاربردی «دانا» را دارند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دانا به نشانی اینترنتی آن مراجعه کرده درخواست همکاری خود را، با کامل کردن فرم مورد نیاز، ثبت کنند.

دانا این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از هر فرصتی برای یادگیری دوره‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - الکترونیکی استفاده کنند و ویدیوهای آموزشی، جزوه‌ها و آزمون‌های چند گزینه‌ای را در اختیار داشته باشند. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - همچنین کاربران دانا جزئیات روند یادگیری خود را همواره در دسترس دارند تا گزارش پیشرفت در دوره‌های آموزشی خود را رصد کنند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

کاربران این نرم افزار می‌توانند پس از گذراندن دوره مدنظر خود، از موسسه آموزشی ارائه دهنده محتوای مدنظرشان به صورت آنلاین مدرک دوره‌ای که گذرانده‌اند را دریافت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنند. دانا اپلیکیشنی است که می تواند در مباحثی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - همچون مدیریت، کامپیوتر و نرم افزار، بازاریابی، زبان و ... شما را وارد دوره های آموزش مجازی از نهادهای معتبر کرده و حتی زمینه را برای کسب مدرک از مدرسین این مباحث برایتان فراهم کند. کاربران می‌توانند کلیه دوره هایی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که مشغول گذراندن آنها هستند را در منوی دوره های من ببیند و تا اتمام آنها می توانند روند پیشرفت خود و نمره ای که از آن کسب می کنند را مشاهده کرده و برای مطالعه مباحث به خوبی زمان بندی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنند.

نرم افزار کاربردی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دانا از طریق بازار ارائه دهنده نرم‌افزارهای کاربردی اندروید «چارخونه» و همینطور نرم افزار «ایرانسل من» در دسترس است. همچنین کاربران iOS می‌توانند از طریق وب‌سایت «دانا» به نشانی danaapp.ir محتواهای مدنظر خود را در اختیار داشته باشند.

گفتنیست ایرانسل چندی قبل به دلیل فعالیت‌های خود در حوزه آموزش الکترونیک موفق به دریافت تندیس سازمان برتر در نخستین «جایزه ملی یادگیری دیجیتال» یونسکو شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone