🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35625.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

یکی از آیفون های 2018 احتمالاً از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد

شمارش معکوس برای عرضه آیفون 2018 شروع شده؛ گوشی هایی که انتظار می رود در شهریور ماه رونمایی شوند و بنا بر گزارشی جدید شاید برخی از آنها برای اولین بار از دو سیم کارت ...

شمارش معکوس برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - عرضه آیفون 2018 شروع شده؛ گوشی هایی که انتظار می رود در شهریور ماه رونمایی شوند و بنا بر گزارشی جدید شاید برخی از آنها برای اولین بار از دو سیم کارت پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - کنند.

بر اساس گمانه زنی های پیشین انتظار می رود گوشی های آیفون 2018 در سه مدل معرفی شوند؛ یک جایگزین برای آیفون 10 با نمایشگری 5.8 اینچی، یک مدل پلاس با نمایشگری 6.4 یا 6.5 اینچی و در نهایت یک آیفون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - ارزان قیمت تر (شاید با نام آیفون 9) با نمایشگر LCD و 6.1 اینچی. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - دو مدل اول که گران قیمت تر هستند دارای نمایشگرهای OLED خواهند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - بود.

بنا بر ادعای منبعی چینی و به نقل از وبسایت تک رادار برخی از مدل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - های عرضه شده در تعدادی از کشورها از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد. با این حال مشخص - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - نشده که کدام یک از این آیفون های 2018 با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی

باید اشاره کرد 21st Century Business Herald که این خبر را اعلام کرده، تا پیش از این سابقه ای در زمینه پیش بینی در مورد محصولات سخت افزاری اپل نداشته است. به این ترتیب مشخص نیست که تا چه حد می توان آن را جدی در نظر گرفت، البته مینگ-چی کو در فروردین ماه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - مدعی شده بود که دو مدل از آیفون های سال جاری از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

استفاده از دو سیم کارت در گوشی های هوشمند قابلیتی محبوب در بسیاری از کشورهای در حال توسعه است. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت بیشتر گوشی های اندرویدی در مقایسه با آیفون ها در بسیاری از کشورهای به غیر از ایالات متحده به شمار می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - رود. البته باید اشاره کرد که دلیل دیگر این مسئله به عدم تمایل اپراتورهای غربی به ارائه گوشی های دو سیم کارت مربوط می شود.

 

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone