🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28092.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

راه‌اندازی کمپین اینترنتی برای چاپ و نشر کتاب‌های فارسی در آمازون

نویسندگان ایرانی و افغانستانی با راه اندازی کمپینی اینترنتی به دنبال فراهم شدن امکان چاپ و نشر کتاب‌های فارسی از طریق آمازون هستند. در این کارزار تا کنون بیش از ۷۷۰۰ امضا ثبت شده و ...

نویسندگان ایرانی و افغانستانی با راه اندازی کمپینی اینترنتی به دنبال فراهم شدن امکان چاپ و نشر کتاب‌های فارسی از طریق آمازون هستند. در این کارزار تا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنون بیش از ۷۷۰۰ امضا ثبت شده و به احتمال قریب به یقین به هدف نهایی برای جمع آوری ۱۰ هزار امضا خواهد رسید.

آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان تمرکز ویژه ای روی چاپ و نشر کتاب های کاغذی و الکترونیکی دارد. این شرکت حتی کتاب‌خوان کیندل را هم عرضه کرده و امکانات گسترده ای را در اختیار نویسندگان و ناشران قرار می دهد؛ با این حال تا کنون زبان فارسی در آن به رسمیت شناخته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نشده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان
مهیار مظلومی

هرچند تا مدتی قبل شرکتی به نام «کریت اسپیس» در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آمازون خدمات چاپ فارسی را ارائه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می داد اما از زمانی که آمازون آنرا به مالکیت خود آورد، این سرویس هم غیر فعال شد. حالا یکی از شاعران و مترجمان ایرانی به نام «مهیار مظلومی» با راه اندازی کمپینی اینترنتی قصد دارد ۱۰ هزار امضا جمع کرده و آمازون را به وجود مشتریان متعدد برای کتاب های دیجیتالی و چاپی فارسی مجاب کند.

مظلومی که دکترای نانوتکنولوژی دارد تا کنون چندین مجموعه شعر را تالیف و آثار دیگری را هم ترجمه کرده است. وی در متن کمپین خود تاکید کرده سرویس انتشار مستقیم از طریق کیندل (KDP) یکی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از موثرترین روش ها برای نشر محتوا و دسترسی خریداران به آن است. با این حال KDP از فارسی پشتیبانی نمی کند، در حالی که فرهنگ و ادبیات فارسی از بزرگترین زبان ها در تاریخ بوده و هست.

هرچند جمع آوری ۱۰ هزار امضا آمازون را به ارائه خدمات به زبان فارسی ملزم نمی کند اما با توجه به سیاست های این شرکت مبنی بر اطمینان از سودآوری یک سرویس و سپس ارائه آن، بعید نیست کمپین مظلومی در نهایت به پیاده سازی سرویس فارسی منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone