🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41167.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تشخیص علت انفجار باتری های لیتیومی با کمک روش ابداعی برنده نوبل شیمی

همان طور که احتمالاً می دانید جایزه نوبل شیمی 2017 به توسعه تکنولوژی ریزبینی الکترونی کریو (یا Cryo-Electron Microscopy) اهدا شد که امکان تهیه تصاویر با رزولوشن بالا در سطح اتمی را ممکن می کند. ...

همان طور که احتمالاً می دانید جایزه نوبل شیمی 2017 به توسعه تکنولوژی ریزبینی الکترونی کریو (یا Cryo-Electron Microscopy) اهدا شد که امکان تهیه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تصاویر با رزولوشن بالا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در سطح اتمی را ممکن می کند.

اکنون پژوهشگران دانشگاه استنفورد با استفاده از روش Cryo-EM فرآیند متورم شدن در باتری های لیتیومی را مورد بررسی قرار داده اند تا با آگاهی از علل محدودیت های موجود، راه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را برای توسعه باتری های بهتر هموار کنند.

ایجاد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رشته های کریستالی در باتری موجب آتش سوزی می شوند

با توجه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تحقیقات صورت گرفته (از طریق Cryo-EM) در زمان متورم شدن باتری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها، لیتیوم موجود با تشکیل دندریت (رشته های کریستالی) موجب ایجاد مدار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کوتاه شده که می تواند باعث آتش سوزی یا انفجار شود. البته دندریت ها قبلاً نیز مشاهده شده بودند اما این نخستین باری است که از آنها تصاویر با کیفیت در سطح اتمی تهیه می شود.

جالب است بدانید که برای تهیه تصاویر، محققان ابتدا یک باتری متورم را در نیتروژن مایع فرو بردند تا لیتیوم موجود در آن (برای جلوگیری از خوردگی) به سرعت فریز شود، و سپس با ایجاد یک برش و ثبت تصاویر، محتویات باتری را در سطح اتمی مورد مطالعه قرار دادند.

بر اساس یافته های پژوهشگران، دندریت های لیتیومی رشته های شش وجهی در ابعاد نانو هستند که برای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رشد، مسیرهای مشخصی را انتخاب می کنند. دانشمندان همچنین با مطالعه لایه خارجی دندریت ها (SEI) که با الکترولیت موجود در باتری تماس دارد، نحوه رشد آنها در الکترولیت های مختلف را بررسی کرده اند.

به گفته محققان دانشگاه استنفورد، روش جدید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به آنها اجازه می دهد تأثیر الکترولیت های مختلف روی رشد دندریت های لیتیومی را مطالعه کرده و در نهایت بهترین الکترولیت را برای جلوگیری از رشد دندریت، تورم باتری و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در نهایت آتش سوزی انتخاب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone