🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37599.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چگونه از به روزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ جلوگیری کنیم؟ [قسمت دوم]

در مطلب گذشته از نحوه محدود سازی سیستم به روزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ به کمک اعمال تغییر در تنظیمات Local Group Policy Editor برای تان گفتیم. اما امروز در بخش دوم و پایانی، به سراغ رجیستری ...

در مطلب گذشته از نحوه محدود سازی سیستم به روزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ به کمک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اعمال تغییر در تنظیمات Local Group - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Policy Editor برای تان گفتیم. اما امروز در بخش دوم و پایانی، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به سراغ رجیستری می رویم و می خواهیم ببینیم که چطور می شود با دست بردن در آن، جبر حاکم بر فضای به روزرسانی های ویندوز ۱۰ را از بین برد.

البته بگذارید پیش از شروع هر چیزی، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به این موضوع اشاره کنم که ویرایش رجیستری عملی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پر ریسک است و در صورت بروز مشکل، می تواند آسیب های جبران ناپذیری را برای سیستم به وجود آورد. از این رو، باید حسابی در حین اعمال تغییرات دقت کنید و مراحل را همانطور که در ادامه به آن ها می پردازیم، به انجام برسانید. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اما با تمام این اوصاف، پیشنهاد ما این است که پیش از ویرایش رجیستری، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از سیستم خود بکاپ بگیرید.

چگونه با استفاده از رجیستری کنترل دریافت به روزرسانی ها را به دست بگیریم؟

۱) برای شروع دوباره کلید ویندوز و R را با هم بگیرید تا پنجره - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Run برای تان باز شود.

۲) سپس در آن عبارت regedit را تایپ کنید و به منظور باز کردن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رجیستری روی OK کلیک کنید.

۳) - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حالا مسیری که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در زیر می بینید را دنبال کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows

۴) با دنبال کردن مسیر بالا، روی پوشه Windows راست کلیک کنید و سپس به ترتیب با استفاده از گزینه های New و Key یک کلید تازه بسازید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

۵) نام این کلید تازه را WindowsUpdate بگذارید و با فشردن اینتر آن را به ثبت برسانید.

۶) حالا روی کلید ساخته شده راست کلیک کنید و دوباره با استفاده از دو گزینه New و Key یک کلید دیگر بسازید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

۷) کلید تازه را AU بنامید و با اینتر آن را ثبت کنید.

۸) وارد AU شوید و در بخش سمت راست صفحه مربوط به آن، راست کلیک کرده، و به ترتیب گزینه های New و DWORD (32-bit) Value انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

۹) با انتخاب نام AUOptions برای کلید جدید، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دوباره از اینتر استفاده کنید تا این کلید تازه نیز ثبت شود.

۱۰) حالا روی این کلید تازه دابل کلیک کنید و با استفاده از راهنمایی که در زیر شاهدش هستید، بسته به نیازتان تنظیمات به روزسانی ویندوز ۱۰ را تغییر دهید.

2 - Notify for download and notify for install.

3 - Auto download and notify for - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - install.

4 - Auto download and schedule the install.

5 - Allow local admin to choose setting.

۲ - برای دانلود و نصب به کاربر اطلاع داده شود.
۳ - آپدیت ها به صورت خودکار دانلود و برای نصب اطلاع داده شود.
۴ - به روزرسانی ها به صورت خودکار دانلود و برای نصب برنامه ریزی شود.
۵ - ادمین برای تنظیمات تصمیم بگیرد.

البته همانطور که پیش تر نیز گفتیم، بهترین انتخاب ممکن استفاده از گزینه شماره ۲ است. چرا که با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - استفاده از این تنظیمات، فقط از دریافت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اجباری آپدیت های سیستم جلوگیری نمی کنید. بلکه با انتشار هر آپدیت تازه، ویندوز برای تان یک نوتیفیکیشن می فرستد و شما را از وجود آن مطلع می کند. اینجاست که فقط کافیست روی کلید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دانلود در بخش به روزرسانی ها کلیک کنید تا فرآیند دریافت و نصب آغاز شود.

۱۱) با اعمال تغییرات روی کلید OK - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کلیک کنید و پنجره رجیستری را ببندید.

چرا با استفاده از Set as metered connection نمی توان به طور کامل جلوی به روزرسانی های اجباری ویندوز را گرفت؟

هنگامی که متن دیروز منتشر شد، خیلی از کاربران در مورد روش Set as metered connection پرسیده بودند و جای خالی آن برای شان سوال شده بود. در پاسخ به تمام این سوال ها باید گفت که روش Set as metered connection، خیلی راه درست و درمانی برای مقابله با به روزرسانی های اجباری ویندوز ۱۰ نیست.

اولا به کمک این روش نمی توان جلوی به روزرسانی های مهم را گرفت و در هر صورت ویندوز شما را مجبور به دریافت آن ها می کند. دوم هم اینکه، این روش اصلا برای کاربرانی که کامپیوترهای خانگی شان با کابل به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مودم متصل شده، مفید نیست.

چرا که برای دسترسی به تنظیمات Set as metered connection، سیستم تان باید از طریق وای فای به مودم متصل باشد. به همین منظور ما در این مقاله ها، به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو روشی اشاره کردیم که می توان از آن ها به عنوان روش های اصلی برای مقابله با به روزرسانی های اجباری ویندوز ۱۰ یاد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone