🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18714.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس آخرین میخ را بر تابوت ادوبی فلش کوبید

پس از آنکه مرورگرهای «کروم»، «سفاری» و «مایکروسافت اج» پشتیبانی خود از فناوری ادوبی فلش را قطع کردند، حالا فایرفاکس هم با انتشار نسخه ۸۵ مرورگر خود، دیگر از این فناوری آسیب‌پذیر استفاده نخواهد کرد. با ...

پس از آنکه مرورگرهای «کروم»، «سفاری» و «مایکروسافت اج» پشتیبانی خود از فناوری ادوبی فلش را قطع کردند، حالا فایرفاکس هم با انتشار نسخه ۸۵ مرورگر خود، دیگر از این فناوری آسیب‌پذیر استفاده نخواهد کرد.

با انتشار فایرفاکس ۸۵ توسط موزیلا، فناوری فلش که موارد استفاده بسیار زیادی داشت برای همیشه از بین رفت. فناوری فلش به طور گسترده‌ برای بازی، فیلم و انیمیشن‌ها بر روی فضای وب مورد استفاده قرار می‌گرفت، هرچند کمپانی ادوبی با پایان یافتن سال ۲۰۲۰ پشتیبانی از آن را متوقف کرد و فایرفاکس آخرین مرورگری بود - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که از فلش پشتیبانی می‌کرد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان

پیش از این «استیو جابز» مدیرعامل وقت اپل استفاده از فلش در آیفون و آیپد را ممنوع کرده بود. مرورگر این کمپانی یعنی سفاری در سپتامبر ۲۰۲۰ این قابلیت را حذف کرد. گوگل کروم که از آن به عنوان پرکاربردترین مرورگر یاد می‌شود، در ۱۹ ژانویه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با ارائه نسخه ۸۸ کروم، خود کاملا راه خود را از فلش جدا کرد. به همین ترتیب مرورگر مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اج هم در ۲۱ ژانویه به پشتیبانی خود از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فلش پایان داد.

سازندگان این مرورگرها سال‌ها قصد داشتند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فلش را حذف کنند و استانداردهای پیشرفته‌تری را که مستقیما در محیط وب ساخته شده جایگزین کنند.

شرکت نرم‌افزاری «ماکرومدیا» در دهه ۱۹۹۰ افزونه مرورگر فلش پلیر را به همراه ابزارهایی برای کمک به توسعه‌دهندگان در جهت ایجاد محتوای فلش توسعه داد. فلش توانست مشکلات ویدیو و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - صدا را در محیط وب کاهش دهد و زمینه را برای سایت‌هایی مانند یوتیوب هموار کرد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اما در ادامه موفقیت فلش تحت الشعاع برخی از مشکلات آن از جمله خطرات امنیتی و مصرف بیش از حد انرژی قرار گرفت. همچنین قطع همکاری اپل با فلش یکی از ویژگی‌های اصلی این تکنولوژی، یعنی در دسترس بودن در پلتفرم‌های (cross-platform) با قابلیت اجرا بر روی سیستم‌های مختلف را ضعیف کرد.

حالا فلش دیگر وجود - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خارجی ندارد و موزیلا هم عنوان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرده است که «هیچ برنامه‌ای برای فعال کردن مجدد پشتیبانی از فلش وجود ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone