🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10589.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آنر پد V7 با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی و تراشه مدیاتک Kompanio 900T معرفی شد

آنر از تبلت جدیدی به نام آنر پد V7 رونمایی کرده که نسخه استاندارد پد V7 پرو به حساب می‌آید. این محصول از نمایشگر کوچکتری نسبت به برادرش بهره می‌برد و همچنین تراشه ضعیف‌تری، مدیاتک ...

آنر از تبلت جدیدی به نام آنر پد V7 رونمایی کرده که نسخه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - استاندارد پد V7 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - پرو به حساب می‌آید. این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - محصول از نمایشگر کوچکتری نسبت به برادرش بهره می‌برد و همچنین تراشه ضعیف‌تری، مدیاتک Kompanio 900T دارد.

نمایشگر ۱۰.۴ اینچی این دستگاه از نوع LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است و از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این پنل با HDR10 سازگار است و همچنین از قلم Magic-Pencil 2 پشتیبانی می‌کند که از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند و ۸ میلی‌ثانیه تاخیر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - دارد.

در آنر پد V7 از 4 اسپیکر استفاده شده و از DTX: X Ultra هم پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - آنر برای این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - محصولش به سراغ تراشه مدیاتک Kompanio - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - 900T رفته - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - که توسط ۶ یا ۸ گیگابایت رم همراهی می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه ۱۲۸ گیگابایتی است که توسط کارت حافظه می‌توان آن را افزایش داد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان

روی پنل پشتی این محصول یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - تماس‌های ویدیویی باید از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کنند. این محصول هم مانند نسخه پرو از باتری ۷,۲۵۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که حداکثر سرعت شارژ ۲۲.۵ وات دارد. آنر این محصول را به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - MagicUI 5.0 مجهز کرده است.

آنر پد V7 در رنگ‌های آبی، طلایی و نقره‌ای روانه بازار می‌شود و از دو روز دیگر در چین در دسترس - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - خریداران قرار می‌گیرد. نسخه پایه آن با ۶ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - داخلی ۳۰۹ دلار قیمت دارد و مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - حافظه داخلی با قیمت ۳۵۵ دلار فروخته می‌شود. نسخه 5G مدل اول قیمتی برابر ۴۰۲ دلار دارد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان

آنر علاوه بر این تبلت، از سه لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسدآباد استان همدان - جدید از سری مجیک‌بوک هم رونمایی کرده که شامل مدل‌های مجیک‌بوک ۱۶، ۱۶ پرو و V 14 می‌شود که از پردازنده‌های اینتل و AMD بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone