🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10573.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رقابت بین‌المللی «کنز» با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

ایرانسال امسال حامی برگزاری رقابت علمی بین‌المللی «کنز (KANS)»، ذیل جایزۀ جهانی المصطفی(ص) است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دومین رقابت علمی بین‌المللی کنز، در آبان ماه سال ۱۴۰۰، توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) ...

ایرانسال امسال حامی برگزاری رقابت علمی بین‌المللی «کنز (KANS)»، ذیل جایزۀ جهانی المصطفی(ص) است. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان -

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دومین رقابت علمی بین‌المللی کنز، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - در آبان ماه سال ۱۴۰۰، توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با حمایت ایرانسل، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان شریک رویداد، برگزار می‌شود.

عنوان KANS، مخفف عبارت انگلیسی «Knowledge Application and Notion for Society»، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - به معنی کاربرد دانش و ایده برای جامعه است. هدف از این رقابت، ارائۀ راه‌حل‌های مبتنی بر علم، برای مسائل پیش‌روی جوامع بشری است که توسط دانشمندان جوان، دانشجویان و پژوهشگران زیر ۴۵ ساله در ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی و نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - مسلمانان سایر کشورها، ارائه می‌شود.

حوزه‌های رقابت کنز در سال ۱۴۰۰ شامل «اقتصاد، بانکداری و تأمین مالی»، «آب، محیط‌زیست، انرژی»، «فناوری‌اطلاعات و ارتباطات»، «سلامت و فناوری پزشکی»، «حمل و نقل» و «حوزۀ ویژۀ ۱۴۰۰: معدن و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - صنایع معدنی» است.

اهداف رقابت کنز چیست؟

از جمله اهدافی که رقابت کنز در پی تحقق آن است، می‌توان به یافتن راه‌حل‌هایی برای مقابله با چالش‌های فعلی جوامع بشری، استفاده از شخصیت‌ها و ظرفیت متخصصان برای توسعۀ دانش و فناوری و تأمین نیازهای صنایع مختلف، سوق دادن نخبگان جوان برای طراحی و اجرای پروژه‌های علمی با کیفیت بالاتر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - و در کمیت بیشتر، زمینه‌سازی تعامل بیشتر پژوهشگران، کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران برای پیشرفت علم و فناوری، ایجاد یک گنجینه ارزشمند از آثار با جمع‌آوری دستاوردهای شرکت‌کنندگان و نیز ایجاد بستری فعال برای تعامل و همکاری بین برندگان رقابت بین‌المللی کنز و برندگان جایزه مصطفی(ص) و در نتیجه ایجاد شبکه‌های علمی در سطوح مختلف، اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان

همچنین یکی از چالش های فناورانه ایرانسل، به منظور دریافت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - راهکارهای دانشمندان مسلمان، در وب‌سایت این رویداد منتشر شده است.

ارئه راه حل بر اساس - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - چالش‌ها

در این رقابت بین‌المللی، شرکت‌کنندگان راه‌حل‌های خود را در حوزه‌های شش‌گانه، به‌صورت عام یا به‌صورت اختصاصی برای چالش‌های اعلام شده توسط پاویون‌های ملی و بین‌المللی از سراسر کشورهای اسلامی، در قالب یک فیلم ۳ تا ۵ دقیقه‌ای ارائه می‌دهند.

پس از انجام فرایندهای ارزیابی و غربالگری‌های آثار طی چند مرحله، کمیته داوران در اجلاس نهایی (هفته برگزاری جایزه مصطفی (ص) در اواخر مهرماه مصادف با هفته وحدت)، ۶ راه حل و ایده علمی را از بین آثار راه‌یافته به مرحلۀ نهایی، به عنوان برندگان رقابت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - انتخاب می‌کند.

برندگان برتر رویداد، جوایز و مزایایی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - مانند مدال کنز و لوح تقدیر، شمش طلای ۳۰ گرمی، کمک‌هزینۀ فرصت مطالعاتی به ارزش ۲۰۰۰ دلار و امتیاز ویژه برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - بهره‌مندی از دو پلتفرم ارزشمند بنیاد مصطفی(ص): STEP و EISA را دریافت می‌کنند.

شرکت در رقابت علمی بین‌المللی کنز، تا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - بیشتر، می‌توانند به وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان - این رویداد به نشانی kans.mstfdn.org مراجعه کنند.

- تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر همدان استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone