🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10609.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آمازون روی دستگاه جدید Echo با نمایشگر ۱۵ اینچی و قابلیت اتصال به دیوار کار می‌کند

آمازون در حال کار روی چند محصول جدید از جمله اکو با صفحه نمایش ۱۵ اینچی و قابلیت نصب روی دیوار، ساندبار، Echo Auto و دستگاه پوشیدنی جدید است. بر اساس گزارش بلومبرگ، برخی از ...

آمازون در حال کار روی چند محصول جدید از جمله اکو با صفحه نمایش ۱۵ اینچی و قابلیت نصب روی دیوار، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - ساندبار، Echo Auto و دستگاه پوشیدنی جدید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - است. بر اساس گزارش بلومبرگ، برخی از این محصولات به زودی و در رویداد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - سخت افزاری آمازون در تاریخ ۶ مهر (۲۸ سپتامبر) رونمایی می‌شوند.

شاید مهم‌ترین محصول، اکو مجهز به الکسا و صفحه نمایش ۱۵ اینچی باشد که با نام رمز Hoya شناخته می‌شود. این محصول می‌تواند روی میز قرار بگیرد و یا اینکه به دیوار نصب شود. آمازون اکو توانایی کنترل خانه هوشمند برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - چراغ‌ها، دوربین‌ها، قفل‌ها و سایر دستگاه‌ها عمل می‌کند و همچنین قابلیت نمایش آب و هوا، زمان سنج، عکس‌ها و موارد دیگر را داراست. این محصول برای نصب در آشپزخانه و تماشای ویدیوهای آشپزی در یوتیوب، پخش نتفلیکس و سایر برنامه‌ها کاربرد دارد.

ساندبار آمازون با نام رمز Harmony شناخته می‌شود و با مجموعه محصولاتی برای برند تلویزیون - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - آمازون عرضه می‌شود. برخلاف دیگر ساندبارهای شخص ثالث که از دستیار صوتی الکسا بهره می‌برند، این محصول به دوربین جلویی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - مجهز است و مانند فیس‌بوک Portal TV از تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان

در آخر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - نسخه جدید Echo Auto با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - نام رمز Marion مشاهده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - شده که علاوه بر طراحی جدید، امکان شارژ با فناوری مغناطیسی را فراهم می‌کند. آمازون در حال حاضر با شرکت فورد همکاری می‌کند تا از دستیار صوتی الکسا روی ۷۰۰ هزار خودرو استفاده کند و به دنبال همکاری بیشتر با سایر خودروسازان نیز است. سایر موارد مثل بلندگوهای جدید و پوشیدنی‌ها با قابلیت تشخیص زمین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - خوردن مانند iOS 15 برای سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی شده‌اند. همچنین گفته می‌شود که پردازنده‌های اختصاصی برای بهبود هوش مصنوعی با فناوری‌ها جدید همراه خواهد شد.

براساس این گزارش، آمازون محصولات غیرمعمول دیگری نیز دارد و در حال توسعه یک ربات با نام رمز Vesta است که از رابط کاربری الکسا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ماسال استان گیلان - استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone