🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10604.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک اتهامات مطرح شده درباره خطر اینستاگرام برای نوجوانان را رد کرد

«وال استریت ژورنال» پیشتر در گزارشی افشاگرانه‌، ادعا کرده بود که فیسبوک از تاثیر مخرب پلتفرم خود بر نوجوانان اطلاع دارد و مستنداتی داخلی از تحقیقات فیسبوک این موضوع را تایید می‌کند. اما فیسبوک چنین ...

«وال استریت ژورنال» - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - پیشتر در گزارشی افشاگرانه‌، ادعا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - کرده بود که فیسبوک از تاثیر مخرب پلتفرم خود بر نوجوانان اطلاع دارد و مستنداتی داخلی از تحقیقات فیسبوک این موضوع را تایید می‌کند. اما فیسبوک چنین اتهامی را رد می‌کند و می‌گوید اتفاقا تحقیقات انجام شده نشان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌دهد اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - برای نوجوانان نتایج مثبتی را نیز به همراه دارد.

در گزارش وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره شده که فیسبوک، تحقیقات داخلی انجام داده و خود به خوبی از تاثیرات منفی شبکه اجتماعی اینستاگرام بر نوجوانان (به ویژه دختران) آگاه است. در گزارش مربوطه که بر اساس مجموعه‌ای از مستندات داخلی شرکت نوشته شده، به نگرانی‌هایی در مورد اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری عکس اشاره شده که می‌تواند باعث فشار بیشتر نهادهای قانونگذار آمریکایی روی این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - شود.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی

اما اکنون فیسبوک در پست وبلاگ به صورت مفصل به این موضوع پرداخته است و می‌گوید اتفاقا از تحقیقات انجام شده می‌توان نتیجه معکوس گرفت و تمام اتهامات را رد می‌کند. به گفته فیسبوک، تحقیقات داخلی اشاره شده توسط - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - وال استریت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - ژورنال نشان می‌دهد که نوجوانان در واقع درباره مزایای استفاده از اینستاگرام صبحت کرده‌اند.

«پراتیتی رایچدوری» نایب رئیس و سرپرست تحقیقات فیسبوک می‌گوید:

اینکه تحقیق ما نشان می‌دهد اینستاگرام برای دختران نوجوان «خطرناک» است، صحت ندارد. تحقیقات ما در واقع نشان می‌دهد که بسیاری از نوجوان در هنگام مواجه شدن با لحظات سخت و مشکلاتی که معمولا نوجوانان با آن‌ها روبرو هستند، به اینستاگرام پناه آورده‌اند.

او در ادامه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - عنوان می‌کند:

تحقیقات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - داخلی انجام شده بخشی از تلاش ما برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - به حداقل رساندن مشکلات و به حداکثر رساندن مزایای این پلتفرم است. ما همچنین سابقه طولانی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - در استفاده از تحقیقات خود، تحقیقات سایر شرکت‌ها و همکاری نزدیک با هیئت مشاوره ایمنی، مشاوران جوانان و کارشناسان دیگر داشته‌ایم تا برای تغییرات برنامه‌های خود اطلاع کسب کنیم.

با این وجود، سناتور «مارشا بلکبرن» جمهوری خواه اهل تنسی و «ریچارد بلومنتال» دموکرات کنتیکت، قصد دارند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - تحقیقات خود را در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - زمینه آگاهی فیسبوک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرکزی استان مرکزی - از تاثیر منفی شبکه اجتماعی اینستاگرام در نوجوانان آغاز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone