🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10607.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ روی توسعه قابلیت «Cashback» کار می‌کند

خردادماه سال گذشته، واتساپ با سرویس پرداخت و انتقال پول مجهز شد. اکنون به نظر می‌رسد این اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به فیسبوک روی ویژگی دیگری برای پرداخت‌های مالی به نام «Cashback» کار می‌کند. هنوز جزئیات ...

خردادماه سال گذشته، واتساپ با سرویس پرداخت و انتقال پول مجهز شد. اکنون به نظر می‌رسد این اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به فیسبوک روی ویژگی دیگری برای پرداخت‌های مالی به نام «Cashback» کار می‌کند.

هنوز جزئیات مربوط به این قابلیت رسما توضیح داده نشده است - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - ولی در Cashback - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - معمولا درصدی از پول واریز شده توسط کاربر، به کارت اعتباری وی برگشت داده می‌شود که ظاهرا واتساپ قصد دارد چنین امکانی را به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - پلتفرم خود اضافه کند.

گزارش منتشر شده از سوی WABetaInfo نشان می‌دهد که این ویژگی در حال حاضر برای نسخه‌های بعدی اپلیکیشن در حال توسعه است. البته واتساپ ویژگی‌ خود را به همراه محدودیت‌هایی عرضه می‌کند که به این منظور ویژگی «بازپرداخت پول» یا Cashback ابتدا فقط در دسترس کاربران هند و پرداخت‌های UPI - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - قرار خواهد گرفت و تنها برای ده روپیه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - (۰.۱۴ دلار) از آن استفاده کرد. با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - این وجود ارزش نهایی این ویژگی در آینده ممکن است افزایش پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان

به گفته این گزارش، کاربران ۴۸ ساعت پس از انتقال اولیه پول، مبلغ بازپرداخت را در حساب‌های خود مشاهده خواهند کرد و طبق معمول، انتظار می‌رود تمام کاربران - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - به آن دسترسی نداشته باشند. البته واتساپ هنوز مشخص نکرده که ویژگی بازپرداخت خود را برای چه کسانی عرضه خواهد کرد. کشف قابلیت جدید واتساپ توسط این وب‌سایت نشان می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - به زودی می‌توان منتظر انتشار آن بود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - اما زمان دقیق آن مشخص نیست. با این حال انتظار می‌رود در هفته‌های آینده جزئیات رسمی بیشتری از آن منتشر شود.

به نظر می‌رسد واتساپ ویژگی خود را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - با هدف ترغیب کاربران به استفاده از خدمات پرداخت این پلتفرم معرفی خواهد کرد تا راهی امن و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - آسان برای انتقال پول‌های آن‌ها ارائه کرده باشد.

اخیرا مشخص شده بود که واتساپ در حال کار روی ویژگی جدید دیگری برای رشد و توسعه کسب و کارها است که موقعیت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسالم استان گیلان - مکانی مغازه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های مشابه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. واتساپ هم اکنون محبوب‌ترین پلتفرم پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد فیسبوک برای آینده این اپلیکیشن و حفظ تسلط خود بر بازار برنامه‌های زیادی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone