🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10575.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مقاومت بالای آیفون ۱۳ پرو مکس در تست سقوط [تماشا کنید]

حالا که گوشی‌‎های سری آیفون 13 وارد بازار شده‌اند، باید منتظر انتشار ویدیوهای مختلفی از آن‌ها باشیم؛ از کالبدشکافی گرفته تا تست سقوط و مقاومت. اکنون ویدیوی تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو ...

حالا که گوشی‌‎های سری آیفون 13 وارد بازار شده‌اند، باید منتظر انتشار ویدیوهای مختلفی از آن‌ها باشیم؛ از کالبدشکافی گرفته تا تست سقوط و مقاومت. اکنون ویدیوی تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس منتشر شده که ما را با عملکرد این دستگاه‌ها در هنگام افتادن از ارتفاع‌های مختلف آشنا می‌کند.

کانال یوتیوب «EverythingApplePro» این ویدیو را منتشر کرده که مقاومت آن‌ها در هنگام سقوط را به نمایش می‌گذارد. به گفته اپل، سری آیفون ۱۳ به لطف سرامیک شیلد محکم‌ترین شیشه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - در هر گوشی هوشمندی دارد. با این وجود، ماهیت شیشه به گونه‌ای است که امکان شکستن آن وجود دارد. در کنار این موضوع، باید به وزن بالاتر آیفون‌های جدید نسبت به گذشته هم اشاره کنیم، اما با تمام این موارد، تست سقوط آیفون ‍‍۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس چه نتیجه‌ای دارد؟

همانطور که در ویدیوی بالا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - می‌بینید، گوشی‌های اپل سه بار از ارتفاع یک میز به زمین می‌افتند که از آن‌ها جان سالم بدر می‌برند و حتی خراش هم برنمی‌دارند. اما در ارتفاع بالاتر یعنی از فاصله سر تا زمین، آیفون ۱۳ پرو دیگر خوش‌شانس نیست و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - نمایشگرش ترک می‌خورد، البته آیفون ۱۳ پرو مکس سالم باقی می‌ماند. با این وجود، امکان کار با - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - هردوی آن‌ها - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - وجود دارد.

اما اگر ارتفاع بیشتر شود، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در ویدیو با سقوط این محصولات از ارتفاع ۳ متری روبه‌رو می‌شویم که نتیجه‌اش، شکستن پنل پشتی آیفون ۱۳ پرو است، در حالی که مدل پرو مکس تنها روی فریم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - فولادی‌اش چند خراش برمی‌دارد. اما زمانی که با نمایشگر روی زمین سقوط می‌کند، در نهایت نمایشگرش می‌شکند، با این حال همچنان می‌توان با آن کار کرد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان

این ویدیو از عملکرد بالاتر مدل پرو مکس نسبت به نسخه پرو - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر لنگرود استان گیلان - خبر می‌دهد، با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که در دنیای واقعی احتمال ترک خوردن آن‌ها حتی در هنگام سقوط از ارتفاع کمتر هم وجود دارد. بنابراین باید از آن‌ها به خوبی در برابر سقوط محافظت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone