🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10578.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ مینی سرعت شارژ مگ‌سیف پایین‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد

با ورود گوشی‌های سری آیفون 13 به بازار، اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. آیفون ۱۳ مینی همچنان کوچکتر عضو این خانواده است که بهبودهایی را نسبت به نسل قبلی‌اش تجربه کرده، اما همچنان مانند ...

با ورود گوشی‌های سری آیفون 13 به بازار، اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. آیفون ۱۳ مینی همچنان کوچکتر عضو این خانواده است که بهبودهایی را نسبت به نسل قبلی‌اش تجربه کرده، اما همچنان مانند آیفون ۱۲ مینی در حداکثر سرعت شارژ بی‌سیم مگ‌سیف با محدودیت مواجه است - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - و این سرعت به ۱۲ وات می‌رسد.

طبق اطلاعات بخش پشتیبانی اپل، در حالی که گوشی‌های آیفون ۱۳، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کنند، این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - سرعت برای آیفون ۱۲ و ۱۳ مینی روی ۱۲ وات محدود شده است.

اگرچه سرعت پایین‌تر شارژ برای بسیاری از کاربران ناامیدکننده است، اما - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - از سوی دیگر با افزایش شارژدهی آن روبه‌رو هستیم. به گفته اپل، آیفون 13 مینی نسبت به آیفون 12 مینی تا ۱.۵ ساعت شارژدهی بالاتری دارد، بنابراین کمتر از قبل باید آن را به شارژ بزنید. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - علاوه بر این، آیفون ۱۲ مینی باتری کوچکتری دارد و احتمالا با وجود عدم پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی، سرعت شارژ یکسانی با آیفون ۱۳ داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان

طبق ویدیویی که اخیرا منتشر شده، آیفون 13 مینی حتی شارژدهی بالاتری نسبت به آیفون 12 دارد. با وجود چنین موضوعی، این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - دستگاه هنوز هم شارژدهی پایین‌تری نسبت به دیگر اعضای خانواده آیفون 13 دارد. طبق ویدیو مربوط به عملکرد باتری این محصولات، با زمان‌های زیر روبه‌رو هستیم:

  • آیفون ۱۳ پرو مکس: ۹ ساعت و ۵۲ دقیقه
  • آیفون ۱۳ پرو: ۸ ساعت و ۱۷ دقیقه
  • آیفون ۱۳: ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه
  • آیفون ۱۳ مینی: ۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

بد نیست به این موضوع اشاره - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - کنیم که مگ‌سیف بطور خودکار شارژ شدن گوشی‌های اپل را مدیریت می‌کند تا از افزایش دمای بیش از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گیلان استان گیلان - حد جلوگیری کند. بنابراین اگرچه اکثر گوشی‌های اپل از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کنند، اما برای حفظ سلامت باتری شاید برخی مواقع این سرعت کمتر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone