🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10600.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تغییر نام احتمالی نسخه‌های «پلاس» و «اولترا» گلکسی S22؛ احیا سری نوت؟

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید رندرهای جدیدی از سری گلکسی S22 دریافت کرده که در آن گوشی‌های جدید با نام دیگری نامگذاری شده‌اند. لذا این منبع می‌گوید این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد ...

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید رندرهای جدیدی از سری گلکسی S22 دریافت کرده که در آن گوشی‌های جدید با نام دیگری نامگذاری شده‌اند. لذا این منبع می‌گوید این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد سری گلکسی S22‌ را با نام دیگری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - به بازار عرضه کند و نام سری «نوت» نیز مجددا احیا شود. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - هرچند چنین تغییراتی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - در نامگذاری می‌تواند باعث سردرگمی کاربران شود.

در توییت منتشر شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - از سوی یکی از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - افشاگران معروف با نام کاربری «OnLeaks»، این احتمال وجود دارد که «گلکسی S22‌ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - پلاس» با نام «گلکسی S22‌ پرو» و «گلکسی S22‌ اولترا» با نام «گلکسی نوت ۲۲ اولترا» در دسترس کاربران قرار گیرد. براساس این توییت مذکور، ظاهرا نام گلکسی S22 تغییری نخواهد کرد. این منبع آگاه همچنین رندرهایی از گوشی‌های این سری به اشتراک گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران

تغییر نام گلکسی S22 اولترا به گلکسی نوت ۲۲ اولترا می‌تواند شگفت آور باشد. پیشتر گفته شده بود که سامسونگ در تلاش است سری نوت را با سری گلکسی S22 اولترا احیا کند.

این گوشی هوشمند، نه تنها از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی می‌کند، بلکه مانند گلکسی نوت ۲۰ و مدل‌های قبلی با قلم هوشمند عرضه خواهد شد. همچنین این موبایل جدید از طراحی متفاوتی در مقایسه با گلکسی S22، گلکسی S22‌ پرو/گلکسی S22‌ پلاس بهره خواهد برد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران

در نتیجه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - چنین تغییر نامگذاری می‌تواند تا حد زیادی منطقی باشد. هرچند چنین تغییراتی می‌تواند برای کاربران گیج کننده باشد. در صورت صحت این خبر، سامسونگ در اصل دو گوشی گلکسی S و گلکسی نوت را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - در ماه ژانویه معرفی می‌کند. هنوز سامسونگ به صورت رسمی چنین خبری را منتشر نکرده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران

همچنین در توییت مربوطه به این نکته اشاره شده که گلکسی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - S22 پلاس با ابعاد ۱۵۷.۴ در ۷۵.۸ در ۷.۶ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - میلی متر عرضه خواهد شد که ضخامت دستگاه با درنظر گرفتن بیرون زدگی دوربین دستگاه ۹.۱ میلی متر می شود. بر اساس گزارش جدید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - دو منبع معتبر به نام OnLeaks و ZuotonUS، گلکسی S22 ظاهری شبیه گلکسی S21 خواهد داشت. این دستگاه به نمایشگری ۶.۰۶ اینچی از نوع - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - سوپر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - امولد با دوربین سلفی حفره‌ای بهره می‌برد. در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای قرار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - گرفته که زمینه آن مثل پارسال همان فریم دور دستگاه است.

سری گلکسی S22 احتمالا در ماه ژانویه ۲۰۲۲ با اندروید ۱۲ از راه می‌رسد و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - از ارتباطات ۵G پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نکا استان مازندران - خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کرشمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ جسارتا تعمیرگاه شما آیا دوقانلو نکا سرویس میده
پاسخ: بله در دوقانلو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone