🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10576.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی F42 5G قبل از معرفی در کنسول گوگل پلی رویت شد

سامسونگ ۷ مهر از گوشی جدید گلکسی F42 5G رونمایی می‌کند و حالا چند روز قبل از معرفی، این گوشی در کنسول گوگل پلی رویت شده است. طبق اطلاعات کنسول گوگل پلی، این محصول در ...

سامسونگ ۷ مهر از گوشی جدید گلکسی F42 5G رونمایی می‌کند و حالا چند روز قبل از معرفی، این گوشی در کنسول گوگل پلی رویت شده است. طبق اطلاعات کنسول گوگل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - پلی، این محصول در واقع همان گلکسی Wide5 با نامی جدید است. این دستگاه نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت که در بخش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

تراشه گلکسی F42 5G دیمنسیتی ۷۰۰ است و ۸ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - به نظر می‌رسد در کنار این مدل، یک نسخه با رم ۶ گیگابایتی نیز عرضه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - می‌شود و اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی F42 5G از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

در پنل پشتی شاهد دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - ۵ مگاپیکسلی و لنز عمق سنج ۲ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - مگاپیکسلی خواهیم بود. ظرفیت باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعت است که پشتیبانی از فناوری شارژ سریع برای آن در نظر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - گرفته می‌شود.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی

سامسونگ می‌خواهد گلکسی F42 5G را در تاریخ ۷ مهرماه در هند رونمایی کند. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - ظاهرا این دستگاه فقط از طریق Flipkart به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - در محدوده قیمتی مشابه مدل قبلی باشد. مدل قبلی یعنی گلکسی F41 با برچسب قیمتی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - ۱۹۶ دلار به بازار عرضه شد.

گوشی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر محلات استان مرکزی - آینده سامسونگ همچنین از ۱۲ باند ۵G پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه پاور، پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده‌ها و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone