🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10577.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات را منصوب کرد. این اولین معاونی است که زارع پور پس از گذشت یک ماه منصوب کرده است. پیش از ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - منصوب کرد. این اولین معاونی است که زارع پور پس از گذشت یک ماه منصوب کرده است. پیش از این «سجاد بنابی» - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - در این سمت فعالیت داشت که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - چندی پیش از این سمت کناره‌گیری کرد.

به گزارش مرکز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، «هادی اصلان زاده» را به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - و مدیریت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - منابع وزارت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - ارتباطات منصوب کرد. اصلان زاده پیش از این رئیس حوزه ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در کنار عیسی زارع‌پور بود. او پیش‌تر (در سال ۹۱) معاون اداری ، مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز هم بوده است. اصلان زاده رییس هیات مدیره شرکت مؤسسه رسانه پرداز جم هم به شمار می‌آید؛ شرکتی که «امیر زارع پور» نیز در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - اعضای هیات مدیره آن دیده می‌شود. از اقدامات پیشین این شرکت می‌توان به برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در زمان فعالیت زارع پور در دوران وزارت ارشاد نام برد.

در حکم زارع پور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - خطاب به اصلان زاده، معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات آمده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - است: «متناسب‌سازی ساختار و تشکیلات وزارت کاهش پیچیدگی ساختارها و فرایندهای اداری با توجه به برنامه‌های جدید، شفاف‌سازی فرایندهای مالی و استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی در سطح وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، به‌کارگیری مدیران متخصص، فساد ستیز و انقلابی در سطوح مختلف حوزه معاونت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع ستاد وزارتخانه، شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - و سازمان‌های تابعه و نظارت مستمر بر عملکرد آن‌ها، توجه به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - موضوع - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - آموزش و جانشین پروری و ارتقاء نظام ارزیابی عملکرد برای افزایش بهره‌وری و کارایی منابع انسانی از اهم وظایف جنابعالی است. امیدوارم که با اتکال به خداوند سبحان و رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی و با روحیه جهادی، در راستای خدمت‌گزاری به مردم و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فسا استان فارس - نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف «دولت مردمی، ایران قوی» موفق و مؤید باشید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سوال داشتم اطراف شهرک طالقانی فسا اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر فسا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone