🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10605.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ روی توسعه تراشه‌‌ای با الهام از مغز انسان کار می‌‌کند

محققان سامسونگ و دانشگاه هاروارد روی توسعه فناوری برای کپی برداری از شبکه عصبی مغز انسان و سپس انتقال نقشه کپی برداری شده به تراشه سه بعدی کار می‌کنند تا چیپ مذکور بتواند از قابلیت‌های ...

محققان سامسونگ و دانشگاه هاروارد روی توسعه فناوری برای کپی برداری از شبکه عصبی مغز انسان و سپس انتقال نقشه کپی برداری شده به تراشه سه بعدی کار می‌کنند تا چیپ مذکور بتواند از قابلیت‌های مغز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - بهره - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - ببرد. در این صورت، سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رفتاری مشابه مغز واقعی خواهد داشت و از ویژگی‌هایی نظیر انعطاف پذیری، قدرت یادگیری،‌ سازگاری با محیط اطراف و شناخت بهره خواهد برد.

براساس مقاله جدیدی که توسط دانشگاه هاروارد منتشر شده، سامسونگ ادعا می‌کند که می‌تواند نقشه عصبی مغز را مستقیما روی تراشه سه بعدی کپی کند. تحقیقات جدید سامسونگ و دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد ظاهرا توسعه تراشه حافظه با الهام از مغز امکان پذیر است.

در مقاله منتشر شده در نشریه Nature Electronics، محققان سامسونگ و دانشگاه هاروارد می‌گویند می‌توان نقشه اتصال عصبی مغز با استفاده از آرایه نانوالکترود کپی کرد. آنها تصریح می‌کنند که آرایه نانوالکترود می‌تواند برای ضبط سیگنال‌های الکتریکی تولید شده توسط - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - تعداد زیادی از سلو‌های عصبی موجود در مغز مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم

پس از کپی کردن این نقشه عصبی، می‌توان آن را رروی یک شبکه سه بعدی با چگالی بالا از حافظه حالت جامد مانند حافظه فلش مورد استفاده در درایوهای حالت جامد یا RAM جایگذاری کرد. به گفته محققان، در نهایت این تراشه حافظه حاوی ویژگی‌هایی الگوبرداری شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - مغز مانند قدرت یادگیری، سازگاری با محیط و شناخت خواهد بود.

در مقاله همچنین به این نکته اشاره شده که یکی از راه‌های در دسترس برای سرعت بخشیدن به جایگذاری نقشه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - عصبی، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - آپلود مستقیم نقشه روی یک تراشه حافظه است.

یکی از محققان از پژوهش می‌گوید: «چشم اندازی که ارائه می‌دهیم بسیار بلند پروازانه است، اما تلاش برای دستیابی به چنین هدفی می‌تواند مرزهای هوش ماشینی، علوم اعصاب و فناوری نیمه هادی را جابه‌جا کند.»

سامسونگ ظاهرا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - قصد دارد تحقیقات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قنوات استان قم - خود را در زمینه مهندسی نورومورفیک به عنوان بخشی از توسعه نیمه هادی‌های هوش مصنوعی ادامه دهد. باید دید این پروژه چه زمان به سرانجام خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone