تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27386.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ویوو Z5x با باتری قدرتمند و دوربین سه گانه معرفی شد

پس از افشای اطلاعات متعدد از ویوو Z5x بالاخره این اسمارت‌فون رسما در چین رونمایی شد. محصولات مدل Z این شرکت قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای داشته و Z5x هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول ...

پس از افشای اطلاعات متعدد از ویوو Z5x بالاخره این اسمارت‌فون رسما در چین رونمایی شد. محصولات مدل Z این شرکت قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای داشته و Z5x هم از این قاعده مستثنی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیست. این محصول 1,398 یوان چین یا 202 دلار قیمت گذاری شده است.

گوشی Z5x با یک دوربین سلفی که برای اولین بار در حفره - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بالای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمایشگر قرار می‌گیرد عرضه خواهد شد. این دوربین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سلفی که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر واقع شده، یک سنسور 16 مگاپیکسلی دارد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که گشودگی دیافراگم آن f/2.0 است. صفحه نمایش این گوشی یک ال‌سی‌دی 6.53 اینچی با رزولوشن 2340*1080 است.

پنل پشتی این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دستگاه میزبان حسگر اثر انگشت و یک دوربین سه‌گانه است. حسگر اصلی این دوربین با حساسیت 16 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.78 درنظر گرفته شده و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.2 و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی با f/2.4 آن را همراهی می‌کنند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این اسمارت‌فون به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز شده و از 4، 6 یا 8 گیگابایت رم بهره می‌گیرد. حافظه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داخلی آن هم 64 یا 128 گیگابایت درنظر گرفته شده است. با توجه به همین تنوع در رم و حافظه داخلی، کاربر امکان انتخاب ترکیب‌های مختلفی را خواهد داشت که طبیعتا هر کدام با قیمت متفاوتی عرضه خواهند شد.

ویوو Z5x به صورت پیشفرض از سیستم عامل اندورید 9 پای در زیر پوسته رابط کاربری Funtouch 9 استفاده خواهد کرد. این اسمارت‌فون با سه رنگ در چین عرضه خواهد شد: مشکی، مشکی براق و شفق قطبی.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

سازندگان برای این اسمارت‌فون یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر در نظر گرفته‌اند که به نوعی نقطه قوت آن به شمار می‌آید. این باتری را می‌توان با فست شارژ 18 واتی شارژ کرد. با وجود این باتری قدرتمند، ویوو Z5x فقط 8.85 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن 204.1 گرم است. یک اسلات داخلی برای حافظه میکرو اس‌دی و پشتیبانی از دو سیم کارت امکانات دیگری هستند که برای این گوشی در نظر گرفته شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone