🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27534.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دیسپلی پورت 2.0 معرفی شد؛ پشتیبانی از نمایشگرهای 16K و سازگاری با نسل قبل

استاندارد دیسپلی پورت 2.0 با پشتیبانی از نمایشگرهای 16K معرفی شد. استاندارد قبلی دیسپلی پورت نسخه 1.4 با پهنای باند 25.92 گیگابیت بر ثانیه در سال 2016 معرفی شده بود. دیسپلی پورت 2.0 تنها روی ...

استاندارد دیسپلی پورت 2.0 با پشتیبانی از نمایشگرهای 16K معرفی شد.

استاندارد قبلی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیسپلی پورت نسخه 1.4 با پهنای باند 25.92 گیگابیت بر ثانیه در سال 2016 معرفی شده بود. دیسپلی پورت 2.0 تنها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - روی یک اتصال پهنای باندی حدوداً 3 برابر (77.4 گیگابیت بر ثانیه) را ارائه می کند. به لطف همین موضوع از نمایشگرهای 16K - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - با رزولوشن 15360 در 8460 پیکسل و نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد حتی برای سال ها شاهد بهره بردن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - از مزایای این رزولوشن نخواهیم بود. البته این موضوع به این معنی نیست که در حال حاضر از مزایای دیسپلی پورت 2.0 بهره نخواهیم برد. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - دستگاه های سازگار با این نسخه می توانند از 3 نمایشگر یا تلویزیون 4K با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی کنند. علاوه بر این امکان پشتیبانی از دو نمایشگر 8K با نرخ رفرش 120 هرتز وجود دارد.

واقعیت مجازی هم از مزایای استاندارد جدید بهره مند خواهد شد و دستنگاه های آتی می توانند از دو نمایشگر 4K با نرخ 144 هرتز پشتیبانی کنند. به این ترتیب برای اولین بار محتوای با کیفیت UltraHD به واقعیت مجازی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - می آید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان

انتظار می رود اولین محصولات سازگار با این استاندارد در سال 2020 روانه بازار شوند. از آنجایی که استاندارد دیسپلی پورت 2.0 با استانداردهای قبلی سازگار خواهد بود و از درگاه های USB-C و تاندربولت هم پشتیبانی خواهد کرد، گمان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - می رود در تجهیزات متعددی ارائه شود.

اما شاید سال ها و شاید هم یک دهه طول بکشد که شاهد به دست گرفتن بازار از سوی نمایشگرهای 16K باشیم. به این ترتیب اگر در حال حاضر از یک نمایشگر 4K بهره می برید، فکر کنار گذاشتن آن و انتخاب یک جایگزین 16K تا سال ها منطقی نخواهد بود. علاوه بر این انتظار می رود در ابتدا شاهد بهره مندی تجهیزات حرفه ای از این استاندارد باشیم و مدت ها پس از آن تجهیزات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای استفاده عام، با دیسپلی پورت 2.0 روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone