تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32762.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تغییر در فرایند دریافت درگاه پرداخت اینترنتی از دستور کار هیات مقررات زدایی خارج شد

امروز قرار بود تصمیمی‌سرنوشت ساز برای کسب‌وکارهای اینترنتی گرفته شود و نحوه ارائه درگاه پرداخت الکترونیکی در فضای مجازی، پس از بازنگری‌های مکرر به رای گذاشته شود. اما آنطور که خبر می‌رسد، طرح این موضوع ...

امروز قرار بود تصمیمی‌سرنوشت ساز برای کسب‌وکارهای اینترنتی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گرفته شود و نحوه ارائه درگاه پرداخت الکترونیکی در فضای مجازی، پس از بازنگری‌های مکرر به رای گذاشته شود. اما آنطور که خبر می‌رسد، طرح این موضوع از دستور کار هیات مقررات زدایی در وزارت اقتصاد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خارج شده است.

«جعفر محمدی»، رییس کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی در گفتگو با - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیجیاتو خبر می‌دهد که پیروی انتقاداتی که به روند جدید ارائه درگاه وارد بود، رای‌گیری هیات مقررات زدایی که قرار بود عصر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امروز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انجام شود لغو و این موضوع به شکل کلی از دستور جلسات خارج شده است. محمدی در پاسخ به این پرسش که چه زمان دوباره به این موضوع پرداخته خواهد شد گفت: «در حال حاضر این موضوع از دستور جلسات خارج شده است و مشخص نیست در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

اکنون افرادی که به دنبال دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی در فضای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مجازی هستند، ملزم می‌شوند تا ابتدا نماد اعتماد یا «ای‌نماد» را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دریافت کنند؛ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمادی که دریافت آن به گفته فعالین این حوزه، کسب‌وکارهای اینترنتی را با چالش‌های بسیاری مواجه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده است و روند کندی دارد.

طرح جدیدی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که با تعامل با بخش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خصوصی تدوین شده بود، اگرچه مشکلاتی اساسی داشت اما دریافت ای‌نماد را الزامی‌‌ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمی‌دانست و به همین شکل ممکن بود بتواند سرعت بیشتری به دریافت درگاه پرداخت بدهد. فعالین این صنعت، برخی مشکلات اصلی طرح جدید را نیاز به داشتن مجوز در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ابتدا، احتمال پس گرفتن درگاه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پس - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از گذشت مدتی از ارائه آن، و حضور مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (متولی ای‌نماد) در راس کار ذکر کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone