تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27526.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بالغ بر ۹ میلیون کاربر کندی کراش روزانه ۳ ساعت زمان صرف آن می کنند

الکس دال از مدیران ارشد شرکت کینگ (توسعه دهنده بازی andy Crush Saga) روز گذشته به کمیته منتخب مجلس عوام انگلستان گفت که ۳.۴ درصد یا ۹.۲ میلیون نفر از کاربران این بازی روزانه سه ساعت یا ...

الکس دال از مدیران ارشد شرکت کینگ (توسعه دهنده بازی andy Crush Saga) روز گذشته به کمیته منتخب مجلس عوام انگلستان گفت که ۳.۴ درصد یا ۹.۲ میلیون نفر از کاربران این بازی روزانه سه ساعت یا بیشتر از زمان خود را صرف آن می کنند و یکی از بازیکنان کندی کراش ساگا سال گذشته ظرف تنها یک روز  ۲۶۰۰ دلار خرید درون برنامه ای داشته است. با این حال اما آنطور که گاردین گزارش داده آقای دال هرگونه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اعتیاد کاربران به این بازی را رد کرده است.

گرچه عدد ۹.۲ میلیون اعلام شده بخش کوچکی از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جمعیت ۲۷۰ میلیون نفری از بازیکنان کندی کراش ساگا را تشکیل می دهد، اما به نوبه خود قابل توجه است. هرچند دال عقیده دارد که اوضاع کاملا خوب پیش می رود و کاربران - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کندی کراش از زمانی که برای آن صرف می - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنند کاملا راضی هستند.

اغلب مخاطبان کندی کراش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ساگا را زنان در بازه سنی ۳۵ و بیشتر تشکیل می دهند

او به اعضای کمیته دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مجلس عوام انگلستان گفت:

از میان ۲۷۰ میلیون نفر کاربر این بازی ماهانه تنها دو تا سه تماس از جانب افرادی دریافت میکنیم که تصور میکنند زمان یا پول زیادی را در آن صرف کرده اند که این رقم خیلی خیلی کمتر از آنهایی است که مبالغی را در سطوح بالای این بازی صرف کرده اند یا روی آن وقت گذاشته اند.

وی همچنین اضافه کرد که بسیاری از این افراد یا سن بالایی دارند یا شرایطشان به گونه ایست که نمی توانند زمان خود را به شیوه دیگری مورد استفاده قرار دهند.

از میان ۲۷۰ میلیون کاربر کندی کراش ساگا، ۳.۴ درصدشان روزانه سه ساعت یا بیشتر را صرف آن می کنند. ۰.۱۶ درصد هم برای مدت ۶ ساعت یا بیشتر بازی می کنند. مخاطبان اصلی این بازی زنان در بازه سنی ۳۵ یا بیشتر هستند که روزانه ۳۸ دقیقه زمان را صرف آن می کنند. دال ضمن دفاع از این ارقام اشاره کرد که بسیاری از کاربران کندی کراش ساگا به گروه هایی تعلق دارند که وقت آزادشان زیاد است و از آن جمله به افراد سالخورده یا بیماران اشاره کرد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

او در مورد وقت آزاد هم اینطور گفت:

به سختی می توان وقت آزاد را تعریف کرد. ما تعداد زیادی کاربر داریم که در دهه ۶۰، ۷۰ و ۷۰ زندگی شان هستند و کندی کراش بازی می کنند. ما به دنبال جذب مخاطبان بیشتر هستیم و انتظار می رود که به زودی بر تعداد آنها اضافه شود.

او در مورد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بازیکنی که ظرف تنها یک روز ۲۶۰۰ دلار خرید درون برنامه ای در محیط - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کندی کراش انجام داده بود چنین گفت که تصمیم آن فرد منطقی بوده. پیشنهاد فروش خوبی وجود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داشته و او هم به یکباره آن را خریده و در بازه زمانی هفت ماهه از خریدش استفاده کرده است.

نمایندگان پارلمان اروپا از دال سوال کردند که آیا بعد از تشخیص اختلال گیمینگ توسط سازمان بهداشت جهانی آیا برنامه ای برای مبارزه با این اختلال دارد یا خیر که او پاسخ داد:

کینگ دوباره این مساله را بررسی می کند اما ما قبلا این کار را کرده ایم و کاربران تغییر را دوست ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone