🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27531.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پیام رسان بومی هند در اختیار دولتی های این کشور قرار می گیرد

پیام رسان بومی هند با هدف جایگزین کردن اپلیکیشن های خارجی در ادارات دولتی این کشور به زودی معرفی می شود. طبق گزارش نشریه هندی اکونومیک تایمز دولت دهلی نو مشغول بررسی طرح نیاز به ...

پیام رسان بومی هند با هدف جایگزین کردن اپلیکیشن های خارجی در ادارات دولتی این کشور به زودی معرفی می شود.

یکی از مقامات ارشد دولتی هند که خواست نامش فاش نشود در این رابطه گفت:

ما می خواهیم ارتباطاتمان ایزوله شوند. از وقتی که آمریکا هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داده زنگ خطر نیز برای دهلی نو به صدا در آمده است.

اما جالب است بدانید که هند نیز تنش های تجاری مختص به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خدابنده استان زنجان - خود را با آمریکا دارد. اوایل همین ماه دونالد ترامپ نام این کشور آسیایی را از برنامه تجارت ویژه خود حذف کرد. ترامپ مدعی شد که علت این تصمیمش اجتناب همتای هندی از ارائه ضمانت مبنی بر ایجاد دسترسی منطقی و برابر به بازارهای هند برای آمریکا بوده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خدابنده استان زنجان
ترامپ و نخست وزیر هند 

اما اگر این تصمیم رنگ واقعیت به خود بگیرد، همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد این نخستین بار نخواهد بود که یک دولت استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی خارجی را توسط کارکنان خود ممنوع خواهد کرد. چندی پیش فرانسه نیز یک اپ پیام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خدابنده استان زنجان - رسان رمزگذاری شده به اسم Tchap را برای استفاده توسط دفاتر دولتی این کشور معرفی کرد. امکان استفاده از این اپ صرفا برای دولتی های فرانسه فراهم است هرچند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خدابنده استان زنجان - که کد این برنامه به صورت متن باز در آمده تا مردم سایر نقاط دنیا نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خدابنده استان زنجان

جالب است بدانید که تنها ظرف ۲۴ ساعت از راه اندازی Tchap یک حفره امنیتی جدی در آن کشف شد و از آنجا که گفته می شود دولت فرانسه نیروی انسانی کارامد، بودجه و تخصص کافی را در اختیار ندارد رفع مشکلات امنیتی این اپ برای آن چالشی بزرگ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone