🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27532.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اشتراک گذاری گیف در جستجو را ساده‌تر کرد

در چت ها تصاویر گیف می توانند احساسات را به نحوی منتقل کنند که حتی اموجی ها هم از آن عاجزند. اما تا پیش از این اگر آرشیو کاملی از گیف ها نداشتید جستجو در ...

در چت ها تصاویر گیف می توانند احساسات را به نحوی منتقل کنند که حتی اموجی ها هم از آن عاجزند. اما تا پیش از این اگر آرشیو کاملی از گیف ها نداشتید جستجو در گوگل و به اشتراک گذاری آنها فرایندی طاقت فرسا بود. گوگل با ویژگی به اشتراک گذاری گیف این فرایند را ساده تر از قبل کرده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان

گوگل در بخش جستجوی Google Images بخشی به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - نام Share GIFs را اضافه کرده که به سادگی اجازه به اشتراک گذاری فایل های گیف در اپ هایی از جمله جیمیل، واتس اپ، پیام رسان اندروید و ... را می دهد. این قابلیت از فریم ورک اشتراک گذاری محلی اندروید استفاده می کند.

گوگل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - در سال 2018 سرویس - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - اشتراک گذاری گیف تنور را خریداری کرد و آن طور که اعلام شده قابلیت اشترک گذاری اخیر هم به لطف خرید تنور - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - ممکن شده است. گوگل در حال حاضر گیف ها را از سرویس های استریم، استودیوهای فیلم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - سازی و یوتیوب جمع آوری کرده و در نتایج - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - جستجو نمایش می دهد.

این قابلیت فعلاً برای اپ گوگل در iOS و اندروید و نیز مرورگر کروم در اندروید عرضه شده و قرار است در آینده برای تمامی مرورگرهای موبایل عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone