تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27525.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس Preview معرفی شد؛ مرورگری بهبود یافته برای دستگاه‌های اندرویدی

فایرفاکس سال ها قبل از مرورگر فوکوس رونمایی کرد که نسخه ای سریع و ساده تر از فایرفاکس به حساب می آمد و بر حفظ حریم شخصی تأکید داشت. در حالی که این مرورگر مورد ...

فایرفاکس سال ها قبل از مرورگر فوکوس رونمایی کرد که نسخه ای سریع و ساده تر از فایرفاکس به حساب می آمد و بر حفظ حریم شخصی تأکید داشت. در حالی که این مرورگر مورد استقبال کاربران قرار گرفت اما فاقد برخی امکانات مرورگر اصلی فایرفاکس بود. به همین دلیل به تازگی Firefox - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Preview معرفی شده؛ مرورگری که قصد دارد کمبودهای فوکوس را جبران کند.

پریویو (که حقیقتاً خواندن نوشتار فارسی آن پیچیده است)، پیش از این - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با نام فِنیکس - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - (Fenix) شناخته می شد و بر اساس موتور GeckoView فایرفاکس طراحی شده. این مرورگر قرار است قابلیت های حفظ حریم شخصی و امنیت فایرفاکس فوکوس را با امکانات و سادگی یک مرورگر کامل ترکیب کند. به گفته موزیلا به لطف موتور جدید نه تنها مرورگر سریع تر شده بلکه فایرفاکس پریویو در افزودن ویژگی های جدید، به ویژه موارد مرتبط با - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حریم خصوصی، انعطاف پذیری بیشتری دارد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

از ویژگی های مهمی که در نگاه اول در مرورگر به - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چشم می خورد طراحی مینیمال آن و نوار ناوبری قرار گرفته در پایین است. یکی از مهمترین قابلیت - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های فایرفاکس پریویو هم «Collections» است که ابزاری برای ذخیره، سازمان دهی و به اشتراک گذاری دسته ای از وبسایت ها به حساب می آید. به عنوان مثال اگر وبسایت های دیجیاتو، گوگل و یاهو را هر روز صبح چک می کنید می توانید - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آنها را در مجموعه «Morning routine» قرار دهید.

اما متأسفانه همه خبرها هم برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربران فایرفاکس فوکوس شیرین نیست. به گفته موزیلا با رونمایی از فایرفاکس پریویو توسعه فوکوس و نیز نسخه معمول فایرفاکس برای اندروید تا اطلاع ثانوی متوقف می شود؛ البته این مرورگرها همچنان برای دانلود در - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دسترس هستند.

نسخه آزمایشی فایرفاکس پریویو را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید. البته باید اشاره کرد که موزیلا هنوز صحبتی از ارائه - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - احتمالی این مرورگر برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - iOS به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone