تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27524.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ از همکاری پرسنل هواوی با ارتش چین خبر داد

کارکنان هواوی بدون اطلاع شرکت دست کم در ۱۰ پروژه تحقیقاتی با ارتش چین همکاری داشته اند. براساس گزارشی که روز گذشته بلومبرگ منتشر کرد کارکنان این غول چینی سازنده تجهیزات مخابراتی طی یک دهه اخیر ...

کارکنان هواوی بدون اطلاع شرکت دست کم در ۱۰ پروژه تحقیقاتی با ارتش چین همکاری داشته اند. براساس گزارشی که روز گذشته بلومبرگ منتشر کرد کارکنان این غول چینی سازنده تجهیزات مخابراتی طی یک دهه اخیر با بخش هایی از ارتش آزادی خلق چین روی پروژه های مرتبط با حوزه هایی نظیر هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و ارتباطات - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رادیویی همکاری کرده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است:

هواوی صرفا در زمینه توسعه و ساخت محصولات مخابراتی فعالیت دارد که مطابق با استانداردهای مدنی سراسر دنیا هستند و هیچ نقشی در سفارشی سازی محصولات R&D برای ارتش ندارد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
رن ژنگفی، موسس هواوی

این گزارش یک ماه بعد از آن منتشر می شود که دونالد ترامپ با قرار دادن نام هواوی در «فهرست موجودیت هایی» که خلاف منافع ملی آن عمل میکنند این شرکت را به فهرست سیاه ایالات متحده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آمریکا اضافه کرد. ترامپ همچنین با امضای یک فرمان اجرایی و براساس - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نگرانی هایی که در رابطه با ارتباط احتمالی این شرکت با دولت چین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وجود داشت، هواوی را از هرگونه مراوده با شرکتهای آمریکا منع نمود.

در ماه فوریه اما رن ژنگفی موسس و رئیس هیئت مدیره هواوی کلیه اتهامات مبنی بر استفاده ابزاری دولت چین از هواوی برای جاسوسی و ایجاد درب پشی در محصولات خود و فراهم کردن دسترسی حزب حاکم چین به اطلاعات کاربران را رد کرد.

- تعمیرات یخچال کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone