🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27576.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

قبض‌های کاغذی برق از مهرماه امسال به صورت کامل حذف می‌شوند

براساس اعلام «غلامرضا رخشانی‌مهر» معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد. به گفته او حذف قبض‌های برق در کشور موجب صرفه جویی ۱۵۰ میلیارد ...

براساس اعلام «غلامرضا رخشانی‌مهر» معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد. به گفته او حذف قبض‌های برق در کشور موجب صرفه جویی ۱۵۰ میلیارد تومانی در سال خواهد شد و تمامی مشترکان کشور می‌توانند از طریق ارسال *۱*شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - صورت الکترونیکی دریافت کنند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان

آذر ماه سال گذشته وزیر ارتباطات اعلام - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - کرد که هزینه سالیانه صدور قبوض آب، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - برق، گاز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - تلفن ۱۴۴۰ میلیارد تومان است. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - «محمدجواد آذری‌جهرمی» همچنین صرفه‌جویی این هزینه در شرایط فعلی را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - ضروری عنوان کرد و گفت می‌توان با کمک دولت الکترونیک و هوشمندسازی این امر را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - محقق کرد؛ تا کشور ارزان‌تر اداره شده و کارهای مردم با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

این موضوع با ارسال پیامک به مشترکان تلفن همراه و نوشتن آن روی قبض‌های ثلفن ثابت به صورت جدی‌تری ادامه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - پیدا کرد. تا مشترکان به خواست خود از دریافت قبض کاغذی صرفه نظر کنند، اما هنوز تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - حذف کامل آنها فاصله وجود دارد. روز گذشته هم آذری جهرمی در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از قبض‌های مخابرات در جوی آب نوشت:

«این صحنه‌ای است که یکی از شهروندان از شهرک غرب تهران برایم فرستاده است. به نظرتان این جوی آب، پول دارد این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - قبوض رو پرداخت کند؟ قبض با هزینه قابل توجه چاپ می‌شود که دور ریخته شود؟ اول که این ماه به خاطر ضعف در نظارت بر شبکه پستی، کارانه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست پرداخت نخواهد شد. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - مدیر منطقه پستی مربوطه هم توبیخ خواهد شد. از مدیرعامل مخابرات ایران هم می‌خواهم پروژه حذف قبوض که باید تا شهریورماه ۹۸ اجرایی شود را به موقع به اتمام برساند. تا بیش از این شاهد اتلاف منابع کشور نباشیم.»

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان

بر اساس آمار منتشر شده، ۳۵ میلیون کنتور برق و حدود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - همین تعداد کنتور آب و ۲۰ میلیون کنتور گاز وجود دارد که به گفته جهرمی صدور قبض آنها سالانه حدود ۱۴۴۰ میلیارد تومان، هزینه دارد. به همین دلیل هم طرح قبض سبز از ۱۹ خرداد ماه توسط وزیر نیرو آغاز شد تا به مرور زمان قبض‌های کاغذی حذف و اطلاعات آنها به صورت پیامک و سایر درگاه‌ها مانند همراه برق و… به اطلاع مشترک برسد.

رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در همین مورد به ایسنا اعلام کرد که طبق برنامه‌ از ابتدای مهرماه سال جاری کلیه قبوض کاغذی برق حذف می‌شود و به جای این قبوض اطلاعات مربوط - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - به مصرف و صورت‌حساب برق مصرفی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - مشترکان به صورت الکترونیکی در اختیار آنها قرار می‌گیرد:

«پیش‌بینی میزان صرفه‌جویی سالیانه از محل حذف کاغذ و سایر ملزومات مورد نیاز حداقل ۱۵۰ میلیارد تومان در کشور برآورد می‌شود. به علاوه اقدام برای حذف کاغذی قبوض برق به صورت همزمان در همه استان‌ها آغاز شده است. البته تجربه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - این کار در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد و تاکنون قبض کاغذی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - ۸۳۰ هزار مشترک برق در سیستان و بلوچستان حذف شده است.»

هرچند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - این طرح در تهران نیز اجرایی شده اما تا امروز قبض‌ها حذف نشده‌اند؛ «حسین صبوری» مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این مورد به ایسنا گفته بود که در شهر تهران ۴.۵ میلیون مشترک وجود دارد که این شماره‌ها باید اصلاح و بازنگری شود و پس از آن طرح حذف قبض‌ها به صورت فازبندی شده انجام خواهد شد؛ موضوعی که امروز رخشانی مهر مجددا بر آن تاکید کرد و به تسنیم گفت:

«براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد. پس از تکمیل این فرایند اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب، نحوه و زمان پرداخت و... برای تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد. ضمن آنکه تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - *۱*شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ شماره - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر زنجان استان زنجان - خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لنا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر تعمیرگاه شما آیا طرفای شهید بهشتی زنجان کار انجام میده
پاسخ: بله در شهید بهشتی شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone