🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40594.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بیکسبی 2.0 معرفی شد؛ نسخه دوم دستیار هوشمند سامسونگ با قابلیت های ویژه

در نخستین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که هم اکنون در سان فرانسیسکو در حال برگزاریست، این کمپانی کره ای از نسل جدید دستیار دیجیتالی اش یعنی «بیکسبی 2.0» رونمایی کرد. [digipullqoute place="left"]دستیار صوتی ...

در نخستین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که هم اکنون در سان فرانسیسکو در حال برگزاریست، این کمپانی کره ای از نسل جدید دستیار دیجیتالی اش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یعنی «بیکسبی 2.0» رونمایی کرد.

دستیار صوتی سامسونگ به یک ابزار هوشمند تبدیل می شود

بیکسبی 2.0 از دید سامسونگ، تجدید ساختار و تحولی در پلتفرم بیکسبی به شمار می رود و دستیارهای دیجیتالی ساده را به یک ابزار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هوشمند واقعی تبدیل می کند. این دستیار هوشمند با بهره گیری از پلتفرم SmartThings که بر پایه کلاود عمل می کند، در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - همه جا حضور می یابد و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می توانید اکوسیستم گسترده ای از تجهیزات و لوازم مانند یخچال و ماشین لباسشویی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را تحت کنترل درآورد.

نسخه جدید این دستیار دیجیتالی کره ای نقص های بیکسبی 1.0 را رفع کرده و از قابلیت های پردازش زبان طبیعی پیشرفته ای بهره می گیرد که نه تنها کاربر اصلی، بلکه اعضای خانواده اش را هم شناسایی می نماید.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

خبر خوب دیگر اینکه سامسونگ کیت توسعه نرم افزاری (SDK) بیکسبی را هم برای توسعه دهندگان فراهم ساخته تا بتوانند از این دستیار هوشمند برای کنترل دستگاه های مختلف استفاده نمایند. این اقدام باعث می شود تا آینده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - روشن تری پیش روی بیکسبی قرار گیرد.

هنوز مشخص نیست که این آپدیت ارزشمند چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد، اما به نظر می رسد تا پایان سال جاری میلادی به مرور شاهد عرضه و فعالسازی آن در نقاط مختلف جهان باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone