🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30712.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی آنر مجیک ۲ با ۸ گیگابایت رم در گیک بنچ رویت شد

طبق اخبار قبلی آنر مجیک ۲ قرار است که در تاریخ چهارشنبه ۹ آبان ماه معرفی شود و حالا بنچمارک منتسب به این گوشی در وبسایت گیک بنچ منتشر شده است که انتظارات قبلی از ...

طبق اخبار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - قبلی آنر مجیک ۲ قرار است که در تاریخ چهارشنبه ۹ آبان ماه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - معرفی شود و حالا بنچمارک منتسب به این گوشی در وبسایت گیک بنچ منتشر شده است که انتظارات قبلی از آن را تایید می کند.

طبق اطلاعات به دست آمده در این باره آنر مجیک ۲ قرار است - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - یکی از نخستین موبایل های اندرویدی باشد که به چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ مجهز می شود که پیشتر در سری میت ۲۰ هواوی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. در گوشی آنر مجیک ۲ اما دستگاه به ۸ گیگابایت رم مجهز شده هرچند که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - نسخه ارزان قیمت تری از آن نیز همراه با ۶ گیگابایت رم احتمالا به بازار عرضه می شود. تمامی این مدل ها نیز طبق انتظارات همراه با اندروید ۹ پای از جعبه خارج می شوند.

طبق اطلاعات مندرج در گیک بنچ امتیاز کلی این موبایل در تست تک هسته ای برابر با ۳۳۱۶ بوده و در تست چند هسته ای نیز این امتیاز به ۹۵۳۴ رسیده است. روی هم رفته نیز عملکرد آنر مجیک ۲ کاملا مشابه به میت ۲۰ پرو به نظر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - می رسد. البته اشاره کنیم که چیپ A12 Bionic اپل که در آیفون XS، XS Max و XR مورد استفاده قرار گرفته است همچنان در صدر جدول چیپست ها قرار دارد اما هواوی نیز به خاطر کایرین ۹۸۰ توانسته سریع ترین گوشی های اندرویدی امسال را به بازار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - عرضه کند. پس از اینها نیز پرچمداران اندرویدی نظیر گلکسی نوت ۹، پیکسل ۳ و وان پلاس 6T قرار دارند که به اسنپدراگون ۸۴۵ (ساخته شده براساس تکنولوژی ۱۰ نانومتری) مجهز شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - اند.

و اما در مورد آنر مجیک ۲ باید بگوییم جدای از مشخصات سخت افزاری احتمالی اش انتظار می رود که تموبایلی فوق العاده باشد؛ این گوشی طبق تصاویر لو رفته قبلی نمایشگری کشویی دارد تا ظاهری تمام صفحه به خود بگیرد. عرضه اولیه آن نیز احتمالا به بازار چین محدود می شود اما - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - انتظار می رود که در بازارهای بین المللی نظیر اروپا نیز قابل خرید باشد.
تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone