🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21431.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

MSI از لپ‌تاپ Creator 15 با پردازنده‌ نسل دهم اینتل و نمایشگر لمسی رونمایی کرد

لپ‌تاپ Creator 15 شرکت MSI معرفی شد. این محصول به پردازنده‌ نسل دهم اینتل Core i7 و کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX SUPER مجهز شده است. MSI برای این دستگاه از شاسی آلومینیومی با رنگ ...

لپ‌تاپ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - Creator 15 شرکت MSI معرفی شد. این محصول به پردازنده‌ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - نسل دهم اینتل Core i7 و کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX SUPER مجهز شده است.

MSI - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - برای این دستگاه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - از شاسی آلومینیومی با رنگ خاکستری استفاده کرده که وزن و ضخامت آن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - به ترتیب برابر با ۲.۱ کیلوگرم و ۱۸.۳ تا ۱۹.۸ میلی‌متر است. قدرت این لپ‌تاپ را پردازنده اینتل Core i7-10875H تامین می‌کند که در زمان فعالیت ۸ هسته خود، تا ۴۰ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - درصد عملکرد سریع‌تری هنگام اجرای نرم‌افزارها از خود نشان می‌دهد. MSI برای کارهای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - گرافیکی لپ‌تاپ Creator 15 از کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX SUPER استفاده کرده که قدرت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - بالایی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان

استفاده از قطعات قدرتمند به معنای تولید گرمای بالاست که MSI برای جلوگیری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - از این موضوع تصمیم گرفته از سیستم خنک‌کننده با ضخامت ۰.۱ میلی‌متری تیغه‌های فن استفاده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - کند که تا ۱۵ درصد جریان هوا را بهبود می‌دهد و همچنین لوله‌های حرارتی برای پردازنده نیز ۲۵ درصد سطح بیشتری نسبت به گذشته دارد.

این دستگاه به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجهز شده اما در سه نسخه به فروش می‌رسد. بالاترین مدل به نمایشگر با رزولوشن 4K UHD و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی RGB مجهز شده و نسخه دیگر از پنل لمسی بهره می‌برد. رزولوشن صفحه نمایش مدل سوم برابر با فول اچ دی است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان

کاربران می‌توانند این محصول را با کارت‌های گرافیک متنوعی سفارش دهند که به شرح زیر هستند:

  • انویدیا GeForce RTX 2080 SUPER Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2070 SUPER Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2070 Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2060 GDDR6
  • انویدیا GeForce GTX 1660Ti GDDR6

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان

لپ‌تاپ Creator 15 در بالاترین مدل از ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 بهره می‌برد. MSI برای این محصول خود ۲ پورت USB Type-C، یک پورت USB Type-A، درگاه کارت حافظه و پورت HDMI درنظر گرفته است. انرژی این محصول توسط یک باتری ۹۹.۹ وات ساعتی تامین می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone