🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21056.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سقوط ۹۰ درصدی سود فاکسکان در سایه کرونا

شرکت‌های مختلف در حال انتشار گزارش مالی برای فصل اول ۲۰۲۰ هستند که تاثیر کووید-۱۹ روی درآمد آن‌ها را مشخص می‌کند. شرکت تایوانی فاکسکان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات اپل است، به علت کرونا ...

شرکت‌های مختلف در حال انتشار گزارش مالی برای فصل اول ۲۰۲۰ هستند که تاثیر کووید-۱۹ روی درآمد آن‌ها را مشخص می‌کند. شرکت تایوانی فاکسکان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات اپل است، به علت کرونا مجبور به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - تعطیلی کارخانه‌های خود در چین شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - بود که این موضوع کاهش ۹۰ درصدی سود آن در فصل اول ۲۰۲۰ را در پی داشته است.

فاکسکان در ماه مارس سعی کرده بود این خبر بد را با سرمایه‌گذاران خود در میان بگذارد و در آن زمان به علت عدم امکان پیش‌بینی آینده و همه‌گیری کرونا نتوانست درباره سود کلی خود در ادامه سال جاری میلادی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - اظهارنظری کند. این شرکت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - در آن زمان اعلام کرده بود که اولویت آن، جلوگیری از شیوع کرونا، شروع دوباره فعالیت‌ها و تولید است.

دو ماه بعد از این ماجرا، فاکسکان دوباره اعلام کرده که نمی‌تواند چشم اندازی برای نیمه دوم سال ارائه دهد، با این حال این شرکت انتظار دارد که کاهش درآمدهای آن در فصل دوم ۲۰۲۰ بسیار کمتر از فصل اول باشد. دلیل این موضوع، شروع دوباره تولید در کارخانه‌های این شرکت در کشور چین است. سه چهارم کارخانه‌های تولیدی فاکسکان در کشور چین قرار دارد، بنابراین توقف فعالیت آن‌ها ضربه سنگینی به آن زده بود. به اعتقاد این شرکت، فروش گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف همچنان کاهش پیدا خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان

بر اساس گزارش‌‌ها، اپل که یکی از بزرگترین مشتریان فاکسکان محسوب می‌شود احتمالا پرچمداران آینده خود را با تاخیر عرضه می‌کند که علت آن، کاهش تقاضا برای خرید گوشی‌های هوشمند و همچنین مشکلات در زنجیره تولید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - است. با این وجود، اپل اخیرا از گوشی آیفون SE جدید رونمایی کرده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - که می‌تواند تاثیر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - مثبتی روی درآمد آن داشته باشد.

اخیرا نام و مشخصات فنی خانواده آیفون ۱۲ فاش شده و ظاهرا اپل قصد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - دارد گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس را وارد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنقر استان کردستان - بازار کند. تمام این محصولات به صفحه نمایش OLED مجهز می‌شوند و ارزان‌ترین عضو نیز احتمالا با قیمت پایه ۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone