🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38109.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی با قابلیت تشخیص چهره رونمایی شد

هواوی علاوه بر موبایل های بالارده و پرچمدار، همچنان توجه ویژه ای به عرضه مدل های ارزان قیمت و اقتصادی از جمله گوشی های سری Y دارد. در همین راستا ساعاتی پیش این شرکت از ...

هواوی علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - موبایل های بالارده و پرچمدار، همچنان توجه ویژه ای به عرضه مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - ارزان قیمت و اقتصادی از جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - گوشی های سری Y دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - در همین راستا ساعاتی پیش این شرکت از موبایل Y6 مدل 2018 با قابلیت تشخیص چهره رونمایی کرد.

این محصول -که در نخستین مرحله در دو کشور فیلیپین و روسیه به فروش خواهد رسید- در بدنه پشتی خود مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود، گرچه طراحی و نحوه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - تعبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - سنسور در این بخش طوری است که به نظر می رسد با یک دوربین دوگانه مواجه باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان

موبایل Y6 جدید هواوی در نمای جلو مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - ۷۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسلی است. در زیر آن نیز شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ خواهیم بود. این ترکیب اقتصادی با ۲ گیگابایت رم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق درگاه حافظه جانبی) کامل می شود.

نکته جالب نسخه 2018 موبایل Y6 اما بهره مندی آن از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - سنسور تشخیص چهره برای باز گردن قفل صفحه نمایش است. ضمناً به لطف وجود این قابلیت شاهد حذف سنسور اثر انگشت در محصول مورد بحث هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان

دوربین سلفی این موبایل مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی است که برخی قابلیت های نرم افزاری برای افزودن استیکرهای واقعیت افزوده برای آن در نظر گرفته است. وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه را نیز یک باتری ۳ هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - میلی آمپر ساعتی بر عهده خواهد داشت.

محصول جدید هواوی در دو رنگ مشکلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کامیاران استان کردستان - و طلایی و با قیمت حدود ۲۰۰ دلاری طی روزهای آینده در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هونیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ جسارتا تعمیرگاه شما آیا دور و بر بیار کامیاران هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در بیار شهر کامیاران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone