🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42841.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ برای خریداران اولیه نوت ۸ هدایایی در نظر گرفته است

همان طور که قبلاً نیز در شایعات شنیده بودیم، سامسونگ قصد دارد به مشتریان گلکسی نوت 8 که تلفن مذکور را در بازه زمانی 2 شهریور تا 2 مهر خریداری می کنند، هدایایی اعطا کند. ...

همان طور که قبلاً نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در شایعات شنیده بودیم، سامسونگ قصد دارد به مشتریان گلکسی نوت 8 که تلفن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مذکور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را در بازه زمانی 2 شهریور تا 2 مهر خریداری می کنند، هدایایی اعطا کند.

کمپانی کره ای طی مراسم رونمایی از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نوت 8 خبر مورد اشاره را رسماً تأیید و اعلام کرد که خریداران پرچمدار جدید در ایالات متحده، می توانند از میان یک دوربین «Gear 360» یا پکیج کارت حافظه 128 گیگابایتی و شارژر وایرلس سریع، یکی را انتخاب کرده و به رایگان دریافت کنند.

هرچند همان طور که اشاره شد، این پیشنهاد از تاریخ آغاز پیش فروش (فردا) تا مدت محدودی اعتبار داشته و مشتریانی که علاقه مند به دریافت هدایای سامسونگ (که به صورت جداگانه قیمت قابل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توجهی دارند) هستند باید هرچه زودتر برای خرید گلکسی نوت 8 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اقدام کنند.

گفتنی است با توجه به سابقه نمایندگی سامسونگ در ایران، احتمالاً طرح مشابهی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیز در داخل کشور برای خریداران نوت 8 اجرا خواهد شد که البته، احتمال - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تفاوت هدایا با موارد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ارائه شده در آمریکا وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone