🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42842.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی نوت 8 [تماشا کنید]

طرفداران سری نوت دو سال انتظار کشیدند تا بالاخره موبایلی نو از این خانواده به دستشان برسد و امروز بالاخره سامسونگ با پشت سر گذاشتن خاطرات نسل قبلی، نسخه‌ای تازه را برای هواداران این محصول ...

طرفداران سری نوت دو سال انتظار کشیدند تا بالاخره موبایلی نو از این خانواده به دستشان برسد و امروز بالاخره سامسونگ با پشت سر گذاشتن خاطرات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نسل قبلی، نسخه‌ای تازه را برای هواداران - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این محصول معرفی کرده است که عرضه جهانی آن تا حدود ۲۰ روز دیگر آغاز شده و بعید به نظر می‌رسد بیشتر از یک ماه طول بکشد تا به کشور ما نیز وارد شود.

گلکسی نوت 8 دست کم روی کاغذ مشخصاتی عالی دارد و تقریباً همه آن‌چیزی است که یک کاربر از موبایلی اندرویدی می‌خواهد، البته اگر این‌بار هم باتری مشکلی ایجاد نکند.

اما وب‌سایت انگجت که مدتی قبل از معرفی رسمی، گلکسی نوت ۸ را در اختیار داشته، ویدیویی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کوتاه از این موبایل تهیه کرده و نگاهی نزدیک به آن داشته که با تماشای آن، می‌توان بهتر با این محصول - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کره‌ای آشنا شد. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دعوت می‌کنیم نگاه نزدیک به گلکسی نوت ۸ را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone