🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34441.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

شماره مدل و اندازه نمایشگر موبایل های گلکسی اس 10 فاش شد

در گزارش ها آمده که سامسونگ قصد دارد تعداد اعضای خانواده گلکسی اس 10 را نسبت به پرچمداران گلکسی اس 9 سال پیش افزایش دهد. در راستای همین اخبار اخیراً گفته شده که گلکسی اس ...

در گزارش ها آمده که سامسونگ قصد دارد تعداد اعضای خانواده گلکسی اس 10 را نسبت به پرچمداران گلکسی اس 9 سال پیش افزایش دهد. در راستای همین اخبار اخیراً گفته شده که گلکسی اس 10 مجموعاً سه عضو داشته که با ابعاد گوناگون نمایشگر از راه می رسند. به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - گفته یکی از افشاگران مطرح تکنولوژی که با نام Ice Universe در توییتر شناخته می شود، سه موبایل گلکسی اس 10 با شماره مدل های SM-G973 ،SM-G970 و SM-G975 در دست توسعه هستند.

مدل نخست قرار است به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - نمایشگری تخت و 5.8 اینچی مجهز شود اما دو مدل دیگر با نمایشگر خمیده و در ابعاد 5.8 و 6.44 اینچ از راه می رسند. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - آخرین پرچمداری که سامسونگ با نمایشگر تخت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - عرضه کرد گلکسی اس 7 سال 2016 بود. از آن زمان سامسونگ به استفاده کامل از پنل های خمیده در پرچمداران خود روی آورده و از طرف دیگر برند «اج» را برای همیشه کنار گذاشته.

اگر این گزارش صحت داشته باشد سامسونگ احتمالاً مدل مجهز به نمایشگر تخت را به عنوان موبایلی ارزان قیمت تر که البته برخی مشخصات سخت افزاری خود را با دیگر مدل ها به اشتراک می گذارد معرفی خواهد کرد. گفتنی است که در برخی گزارش ها به مدلی چهارم نیز اشاره شده که صرفاً قابلیت های 5G را به گران قیمت ترین پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی اس 10 پلاس می آورد.

مدیران سامسونگ چند وقتی است که خبر از تغییرات بنیادین در طراحی گلکسی اس 10 می دهند. آخرین اخبار افشایی نشان داده اند که این خانواده به پنل هایی با نسبت ابعاد 19:9 مجهز خواهد شد و همراه با جدیدترین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - چیپست های اسنپدراگون و اگزینوس از راه می رسند. دوربین اصلی سه گانه هم از دیگر مشخصاتی است که بارها به آن اشاره شده. با این حال بسیاری از اخبار هنوز به تایید نرسیده اند و برای اخبار موثق تر باید تا سه ماهه ابتدایی 2019 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - منتظر ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone